השוק

הסטרטאפ הישראלי בהישג ענק: גיוס של 200 מיליון דולר

חברת Cyera אשר הוקמה על ידי בוגרי 8200 ועוסקת בהגנה על מידע רגיש של ארגונים שונים, מגייסת בימים אלו סכומים שצפוי לעמוד על 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר, בהובלה של הקרן Coatue
מערכת ice | 
עובדי סיירה (צילום מנש כהן)
הסטרטאפ הישראלי Cyera, אשר עוסק בהגנה על מידע רגיש של ארגונים שונים, מגייס בימים אלו סכום שצפוי לעמוד על 200 מיליון דולר לפחות לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר, כאשר הקרן שתוביל את הגיוס היא Coatue. בחברה עובדים בסך הכל כ-200 עובדים בישראל ובארה"ב.
Cyera הוקמה בתחילת שנת 2021 על ידי יותם שגב, מנכ"ל החברה, ותמר בר-אילן, סמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO). יותם ותמר שירתו יחד במשך עשור בתלפיות וב-8200, שם הקימו והובילו יחידה חדשה שהטמיעה טכנולוגיות ענן לתוך עולם הסייבר המסורתי של 8200. כך נחשפו השניים לראשונה לגודל האתגר בהגנה על מידע רגיש בסביבות ענן.
 
בעידן הענן, הבעיה הכי גדולה של ארגונים וגופי אבטחת ענן היא שאינם מסוגלים לעקוב אחרי המידע הרגיש הנשמר בסביבת הענן שלהם, היכן הוא נשמר ומי ניגש אליו. הבעיה הזאת התעצמה בשנים האחרונות, משום שהזמינות של מקום אחסון בענן מאפשרת לארגונים לאחסן כמויות מידע בסדר גודל שלא היו אפשריים בעבר. החברה מציעה פתרונות לבעיה המדוברת, וזו הסיבה שמשקיעים רבים מוצאים בסטרטאפ עניין רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה