השוק

קבוצת HOT משנה את מבנה החברה וממנה בכירים חדשים; כל הפרטים

קבוצת HOT יוצאת למהלך של שינוי מבני ושורה של מינויי בכירים; טל גרנות: המבנה החדש יאפשר ל-HOT לשלב שתי ליבות פעילות מרכזיות בחברה ובכך למקד את הצעת הערך שלנו ללקוחות ולהתאים את הקבוצה לתנאי השוק החדשים
ניצן כהן |  1
טל גרנות גולדשטיין (צילום רמי זרנגר)
קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, מעדכנת היום (ה') כי המשנה למנכ"לית, צביקה שיינפלד, ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות וניהל את מערכי השיווק, השירות, המכירות, האסטרטגיה והפיתוח העסקי של החברה הודיע כי יסיים את תפקידו בחודש מאי הקרוב. טרם הצטרפותו ל-HOT שיינפלד שימש בשורת תפקידים בכירים בשוק התקשורת בישראל בין השאר כסמנכ״ל החטיבה הקמעונאית והפרטית בפרטנר וכסמנכ״ל שיווק בחברה, ובתפקידי ניהול בכירים במשק.
בעקבות כך, החברה מודיעה על מינויו של אורי גל לסמנכ"ל השיווק והתוכן של HOT, אורי משמש בשנה האחרונה כסמנכ״ל התוכן של הקבוצה. גל הינו בעל ניסיון רב בעולמות השיווק והטלוויזיה. בתפקידו האחרון שימש גל כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת פרטנר, ובעבר כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת יס וכמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט.
 
במסגרת השינויים, החברה מודיעה על מינויו של רועי שגיא כסמנכ״ל חווית לקוח של חברת HOT. שגיא מצטרף ל-HOT עם ניסיון רב שנים בניהול מערכי שירות, מכירות ותפעול, ולאורך השנים הוביל תהליכי טרנספורמציה משמעותיים במגוון חברות מובילות במשק. בתפקידו האחרון רועי שימש כסמנכ"ל השירות והמכירות בחברת האשראי MAX.
כתוצאה מהשינוי המבני בחברה ושילוב הפעילויות יבוצעו התאמות במצבת כח האדם בשכבת המטה של הקבוצה.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ״לית קבוצת HOT: ״אני מודה לצביקה על תקופתו בקבוצה, אני רוצה להביע את הערכתי הגדולה על תרומתו המשמעותית לחברה ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. המבנה החדש יאפשר לקבוצת HOT לשלב שתי ליבות פעילות מרכזיות בחברה ובכך למקד את הצעת הערך שלנו ללקוחותינו ולהתאים את הקבוצה לתנאי השוק החדשים. אני מאחלת לאורי הצלחה בתפקיד ומברכת את רועי שגיא על הצטרפותו לקבוצת HOT, הניסיון הרב שהוא מביא עימו מהווה תוספת משמעותית לחברה”.
צביקה שיינפלד מסר: "אני מודה לקבוצת HOT, להנהלה, לעובדים ולמנכ"לית, טל גרנות-גולדשטיין, על האמון במשך תקופת כהונתי ואני שמח וגאה שבתום המסע המשותף, חברת HOT ממשיכה להוביל את שוק התקשורת בישראל. כעת הגיעה העת לצאת לדרך חדשה עליה אעדכן בעתיד הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחבלים
    ארי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברת פח עלובה.קשורה לחמאס
    סגור