השוק

אחרי 16 שנים: מנכ"ל ביג מתכונן לפרויקט הענק

מנכ"ל ביג חי גאליס כתב בפייסבוק שלו: "כמה התרגשנו היום!!!! 16 שנים עברו מאז שרכשנו את המגרש שעליו אנחנו הולכים להקים את הפרויקט הכי גדול ומדהים בתולדות ביג, בפתח תקווה. אז היום הזמנו את כל השותפים שלנו משוק ההון, בנקאים, שוכרים ועוד לאירוע השקה ייחודי בבור המטורף של ה-60 דונם שחפרנו"
מערכת ice |  5
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יחצ)
אחרי שנודע כ ביג פאשן פתח תקווה יוצא לדרך, בו המתחם שמשתרע על שטח כולל של כ-63 דונם ויכיל כ- 250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 למסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר חניונים ב-3 מפלסים, נמצא בשלבי הקמה והשלמת בנייתו צפויה לקראת 2028, המנכ"ל של ביג חי גאליס התרגש מאוד.
גאליס כתב בפייסבוק שלו: "כמה התרגשנו היום!!!! 16 שנים עברו מאז שרכשנו את המגרש שעליו אנחנו הולכים להקים את הפרויקט הכי גדול ומדהים בתולדות ביג, בפתח תקווה. אז היום הזמנו את כל השותפים שלנו משוק ההון, בנקאים, שוכרים ועוד לאירוע השקה ייחודי בבור המטורף של ה-60 דונם שחפרנו".
 
עוד כתב: "בקרוב מתחילים לבנות את המתחם הכי מדהים שיקום בישראל ויכיל את המתחם המסחרי הכי גדול בארץ עם 65 אלף מ"ר, בשילוב מאות אלפי מ"ר של מגדלי משרדים, מלון ואנו מרשים לעצמנו לחלום גם על שילוב בעתיד של דיור מוגן ודירות להשכרה. שיהיה לנו בהצלחה. הפתיחה ב-2028".
המתחם החדש ייבנה כמרחב עירוני  אורבני אשר יכלול מאות מותגים בתחומי האופנה, הפנאי, הבילוי והקולינריה, עשרות חנויות דגל של מותגי יוקרה בינלאומיים, אולמות קולנוע ומתחמי בילוי נוספים לילדים ובוגרים. כמו כן, ייבנו בנייני משרדים, בית מלון וחניונים תת קרקעיים. בהמשך מתכוונת החברה לנסות ולשלב במתחם גם דיור מוגן ודיור להשכרה. המתחם יהווה מוקד תעסוקה ומסחר מהחשובים במטרופולין גוש דן ובשלב הראשון בלבד של הקמתו יושקעו מעל ל – 2 מיליארד שקלים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הכניס פוליטיקה לפעילות עיסקית
    Mtlk 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים ליצור חוק שלא רק יאסור.אלה יגרום לקנוס ומאסרים למי שירתום פוליטיקה לעסקים הכלכלים שלנו.והדבר הכי גרוע זה שהם כמעט בכל מקום.עם הוא רוצה הוא משבית את רוב הפעילות העיסקית במדינה.
    סגור
  • 4.
    גועל נפש
    פולי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מרביץ סמוכתה, אבל הצג לא מעביר.
    סגור
  • 3.
    בגללך אנחנו לא מתקרבים למתחמי ביג. (ל"ת)
    ביגר 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מנכל ביג
    אזרח 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלוואי תכשל בכל מה שאתה עושה אנרכיסט עלטב
    סגור
  • 1.
    שומר הסף של בעלי ההון
    אור 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד אחד שדואג ליוקר מחייה מטורף בשמירה על המונופולים ששולטים ביוקר הנוראי פה ,לא פלא התנגד לרפורמה ונשכב על הגדר בשסיל מערכת המשפט ובעלי ההון ששוכרים ממנו חנויות ,האדם הזה יש לו חלק גדול ביוקר המחייה בישראל !
    סגור