השוק

איש העסקים החרדי עושה כסף על חשבון טרגט? "נוכל להרוויח כסף רב"

לאחר שהסתבך עם רשות ניירות הערך, אליעזר גרוס, מייסד ויו"ר קבוצת בסדנו, מפרסם טופס רישום להצטרפות למכרז ביגוד ומציע לאנשי עסקים להשקיע 300 אלף שקל ויותר בסחורה שהייתה מיועדת לרשת הקמעונאות טרגט

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
איש העסקים החרדי אליעזר גרוס, הידוע כמייסד ויו"ר קבוצת בסדנו, מציע למשקיעים הצעה מעניינת בטופס רישום להצטרפות למכרז ביגוד, שאותו פרסם לאחרונה.  במסמך המדובר, מוצע למעוניינים להשקיע 300 אלף שקל ויותר בסחורה שהייתה מיועדת לרשת הקמעונות האמריקאית טרגט ולא הגיעה ליעדה.
במסמך מצוין, כי עכב איחור במשלוח, טרגט סירבה לקבל את המשלוח והספק נתקע עם סחורה של בגדי ים וחוף של נשים. המשלוח כולל כ-580 סוגים שונים של ביגוד, וכמעט 3 מיליון פריטים בשווי של כ-70 מיליון דולר לצרכן – כאשר כל פריטי הלבוש ארוזים בארגזים ומוכנים למכירה. 
גרוס, מייסד ויו"ר קבוצת בסדנו, מציין על מעורבותו בנושא בטופס הרישום: "לי באופן אישי, יש ניסיון עשיר ורב שנים במכירת סחורות מסוג זה ואני מאמין שנוכל להרוויח בעסקה זו כסף רב".
לטענתו, משקיע המעוניין לשתף עמו פעולה צריך להפקיד סכום של 2 מיליון דולר כדמי רצינות בימים הקרובים. עוד מוסיף גרוס בטופס: "אני מעריך כי נוכל לקנות אותה בפחות מ–10% משוויה".
עוד מציין איש העסקים החרדי כי הוא מציע למשקיע שיהיה מעוניין בשיתוף פעולה עסקי עמו, חלוקה של 50% ברווחים וגם 50% בהפסד, על פי חלקו של המשקיע. מלבד זאת, הוא הדגיש כי 50% מהרווח או מההפסד ילכו לג'נסן – אשר שייכת לבסדנו, שבראשה עומד איש העסקים החרדי. 
כזכור, בשנת 2017 נפתחה חקירה ברשות ניירות ערך נגד בסדנו בשל הצעות השקעות של הקבוצה למאות משקיעים ללא פרסום תשקיף כנדרש בחוק והדבר הסתיים הסדר אכיפה.
בשנת 2022  נפתחה חקירה שנייה בנושא אשר העלתה גם חשדות חמורים בדבר קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות הלבנת הון. בעקבות כך, גרוס נעצר לחקירה ושוחרר בערבות של 2 מיליון שקל ויציאתו מישראל הוגבלה לשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה