השוק

העסקה הגדולה בתולדותיה: IBI תנהל נכסים בשווי כ-53 מיליארד שקל

IBI ישלם עבור פסגות קרנות נאמנות 137 מיליון שקל והסכום שיהיו שווים הנכסים שינוהלו בו יגיע לכ-53 מיליארד שקל, כך על פי פרטי העסקה שהושלמה היום, לאחר מספר חודשים, מאז בישרה החברה על תחילת התהליך
מערכת ice | 
דייב לובצקי IBI (צילום יחצ/ אילן בשור, shutterstock)
לאחר מו"מ קצר, בית ההשקעות IBI החל בחודש דצמבר האחרון, את תהליך רכישת פעילות הקרנות הפסיביות של פסגות. בכך, למעשה, נכנס IBI לעולמות קרנות הסל.
IBI ישלם עבור פסגות קרנות נאמנות 137 מיליון שקל והסכום שיהיו שווים הנכסים שינוהלו בו יגיע לכ-53 מיליארד שקל. היום (רביעי), הושלם תהליך רכישת 100 אחוז ממניות פסגות, על פי ההודעה שנמסרה לבורסה לניירות ערך.
ב-IBI אמרו עם תחילת תהליך הרכישה, כי לאחר השלמתה, בכוונתם לבצע מיזוג עם פסגות קרנות, ובהתאם למזג את פעילות החברות. ואכן, לאחר שהושלמה העסקה, פעילות הקרנות של IBI תתעצם ותהפוך לזו שמגייסת הכי הרבה כסף בשוק, עם סך גיוסים של מעל 9 מיליארד שקל מתחילת 2024 בכלל סוגי הקרנות.
עם השלמת העסקה, בית ההשקעות IBI יכול להתפאר בעובדה ששווי הנכסים שבניהולו, יגיע לסך של כ-53.4 מיליארד שקל באמצעות מספר סוגי קרנות, כאשר מתוך הסכום המלא, כ-35 מיליארד בקרנות פאסיביות, כ-11 מיליארד שקל בקרנות כספיות וכ-6.8 מיליארד שקל בקרנות מסורתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה