השוק

קבוצת חג'ג' במהלך אסטרטגי: הקצאת מניות בשווי 52 מיליון שקל

חברת הנדל"ן קיבלה כתב התחייבות מחברת ביטוח לרכישת 3 מיליון מניות של החברה. בחודש שעבר סיכמה את שנת 2023 ברווח נקי שהסתכם בכ-269 מיליון שקל. בעלי השליטה, האחים צחי ועידו חג'ג': "התכנית האסטרטגית נותנת מענה למציאות המורכבת בשוק, ערוכים לחזרת הביקושים"
מערכת ice | 
צחי (מימין) ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
קבוצת חג'ג' דיווחה לפני זמן קצר (שלישי) לבורסה לניירות ערך כי קיבלה כתב התחייבות מחברת ביטוח לרכישת 3 מיליון מניות של החברה בשווי של כ-52 מיליון שקל. ההשקעה המיועדת תבוצע בכפוף לאישור דירקטוריון קבוצת חג'ג' ולאישור הבורסה, במחיר של 17.25 שקל למניה (שמגלם הנחה של 1.2% ביחס למחיר הסגירה אמש) באמצעות הקצאה פרטית של מניות שיהוו כ-4.8% ממניות קבוצת חג'ג' אחרי ההקצאה. ההשקעה משקפת לקבוצת חג'ג' שווי שוק של יותר ממיליארד שקל. 
בחודש שעבר סיכמה קבוצת חג'ג' את שנת 2023 ברווח נקי שהסתכם בכ-269 מיליון שקל - שיא מאז הונפקה החברה בבורסה בשנת 2010. במקביל פרסמה קבוצת חג'ג' גם על עלייה משמעותית בקצב מכירת הדירות. מתחילת הרבעון הרביעי של שנת 2023 ועד למועד פרסום הדו"חות השנתיים לבורסה (31 במרץ) דיווחה החברה על שיווק של 110 יחידות, מהן 13 חוזי מכר שנחתמו במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2023, 25 חוזי מכר שנחתמו מתום הרבעון הרביעי ועד ליום פרסום הדוחות וכן 31 בקשות הצטרפות בהיקף כספי של כ-453 מיליון שקל (כולל מע"מ).
 
כמו כן נוספו עוד 41 בקשות הצטרפות שנעשו במסגרת קבוצות רכישה בפרויקטים ברחוב איינשטיין אשר ערך הקרקע ודמי הייעוץ המגולם בבקשות אלו עומד על כ- 102 מיליון שקל כולל מע"מ. בחודש שעבר הפכה קבוצת חג'ג' לאחת השחקניות הגדולות והחזקות בתחום ההתחדשות העירונית, בהמשך להחלטתה להיכנס לשותפות עם חברת צים בהרי נדל"ן שבמסגרתה ייבנו עשרות אלפי יחידות דיור. זאת, כחלק מכך שתחום ההתחדשות העירונית צובר תאוצה בקבוצת חג'ג'.
הדבר בא לידי ביטוי גם בכך שהקבוצה מקדמת בימים אלה בניית יותר מ-700 יחידות דיור חדשות בפתח-תקווה, בהתאם לתכנית שמקודמת בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז המרכז, ופרוייקט בינוי-בינוי בעיר חדרה עם 960 יחידות דיור. בנוסף קבוצת חג'ג' החלה בביצוע של מספר רב של פרוייקטים במיקומים היוקרתיים ביותר בתל-אביב. כך בפרוייקט bavli master piece, בפרוייקט שד"ל המורכב ממגדל בגובה 40 קומות ברחוב שד"ל הסמוך לרוטשילד.
 
בנוסף, בפרוייקט איינשטיין BLVD הכולל 2 מגדלים ו-4 בניינים ובפרויקט יפו הצעירה שם החלו להקים 2 בניינים מרקמיים. בקרוב צפויה גם להסתיים בנייתו של פרוייקט MOMA בפלורנטין ומגדל INFINITY באבן גבירול. בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג' מסרו: "הקצאת המניות מבטאת אמון באיתנות הפיננסית ובאופק העסקי של הקבוצה. הקבוצה נמצאת במהלך יישום תכנית אסטרטגית שנתנה מענה למציאות המורכבת בשוק בשנת 2023, וערוכה לחזרת הביקושים הן בפעילות היזמית והן בהתרחבות בתחום ההתחדשות העירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה