עסקים

איזיג'ט דיווחה על מתקפת סייבר: פרטים של 9 מיליון לקוחות נגנבו

פרטים של יותר מ-9 מיליון לקוחות מתוכם כ-2,200 כרטיסי אשראי, נגנבו כתוצאה ממתקפת סייבר על חברת הלואו-קוסט. איזיג'ט פתחה בחקירת המתקפה בעזרת חוקרי סייבר 
שרון טל | 
איזיג'ט ,מתקפת סייבר (צילום ויקיפדיה, pixabay)
חברת התעופה איזיג'ט מודיעה היום (ג') על מתקפת סייבר חמורה נגד החברה, שהובילה לגניבת פרטים של כ-9 מיליון לקוחות.
על פי הודעת החברה, נגנבו כתובות מייל ופרטי נוסעים, כמו גם פרטי כרטיסי אשראי של כ-2,200 לקוחות. המתקפה הנוכחית הוגדרה כ"מתוחכמת ביותר".
בשל הפריצה, הודיעו באיזיג'ט לרשויות בבריטניה כי הם חוקרים את המתקפה, בין היתר, באמצעות מומחי סייבר מובילים.
חברת התעופה איזיג'ט חווה בחודשים האחרונים תקופת שפל. בסוף חודש מרץ נאלצה להשבית את צי המטוסים שלה כתוצאה ממשבר הקורונה ובמקביל להתמודד עם ההפסדים הכלכליים כבירים שנבעו מהמשבר. למרות שנראה ששיא המשבר חלף ובאיזיג'ט קיוו למגמת התאוששות, מתקפת הסייבר הזו צפויה להיות מכה קשה לחברה, כשפרטיות הלקוחות הופכת עם הזמן, לאחד הדברים החשובים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה