השוק

ווינד תדרוס את וולט? חברת הקורקינטים נכנסת לתעשיית המשלוחים

על רקע הביקוש הגובר למשלוחי מזון ומצרכים החברה מרחיבה את פעילותה ומחליטה להתחרות בוולט. למתחרה הפינית צפויה, לפחות בשלב הראשון תחרות קשה בגזרת עלות המשלוח והעמלה שווינד תגבה מבתי העסק

רועי בהריר-פרל | 
קורקינט WIND, משלוחים (צילום freepik, פייסבוק WIND)
חברת השכרת הקורקינטים Wind תרחיב בקרוב את שירותיה לתחום המשלוחים, תוך כוונה להתחרות באופן ישיר בוולט ובתן ביס. ההחלטה התקבלה בחברה נוכח המציאות החדשה שיצר משבר הקורונה, בה משלוחי המזון והמצרכים נהנים מביקוש מוגבר.  
החברה הודיעה הבוקר כי המהלך ייצא לדרך לאחר בדיקה של השטח באמצעות פיילוט שיופעל בתל אביב, ברמת גן ובחולון - שם ניתן יהיה בקרוב להזמין באמצעות האפליקציה שלה משלוחים ממגוון בתי עסק, דוגמת מסעדות, קיוסקים, חנויות אלכוהול וטבע, סופרמרקטים וקצביות ובתי עסק נוספים. על פי הודעת החברה, בשלב זה המשלוחים יבוצעו בחינם – הן ללקוח והן לבית העסק שלא ישלם עמלה - ויכסו רדיוס של עד 7 ק"מ מהעסק, כשההזמנה צפויה להגיע לבית הלקוח תוך ארבע שעות לכל היותר.
קראו עוד ב-ice
השירות כבר מוטמע באפליקציה ולאחרונה הכשירו בחברה צוות עובדים לביצוע משלוחים באמצעות הקורקינטים שלה, וכך גם עוצבו תיקים עם הלוגו של ווינד. 
ווינד מצטרפת במהלך זה לחברת גט (לשעבר גט טקסי), שהחלה לאחרונה לבצע משלוחי מזון בשיתוף עם משלוחה, כמו גם לוולט, שבעבר פעלה רק מול מסעדות ובעקבות משבר הקורונה החלה להציע גם משלוחים מרשתות הפארם והסופרמרקט. 
מווינד נמסר כי המהלך בוצע עקב "זיהוי של צורך שנולד בתקופת הקורונה, בה הקניות הפכו לפרוצדורה מורכבת". בנוסף, לדברי החברה, "קבוצות סיכון נאלצות להזמין משלוחים מהרשתות, שמתקשות לעמוד בריבוי ההזמנות ולספק ללקוחות את המשלוח בפרק זמן סביר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה