השוק

עד 50 איש באירועים ובברים: אלה ההנחיות החדשות של קבינט הקורונה

הממשלה מקשיחה את ההנחיות לפני שאלה שנקבעו בתחילת השבוע נכנסו לתוקף. מספר הנוכחים באירועים, תפילות, ברים ומועדונים יוגבל ל-50, התקהלויות אחרות יצומצמו ל-20 איש. תבחן הגבלת המסעדות ל-50 איש גם כן
איתי פת-יה | 
בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו)
עם העלאת מספר בדיקות הקורונה, ישראל מתקרבת לרף האלף חולים מאומתים ביממה – וכעת מגיעות ההגבלות החדשות. קבינט הקורונה התכנס היום לדרישת משרד הבריאות ואישר כמה מההמלצות שזה הגיש לו לטיפול בהתפרצות המחודשת של הנגיף.
לאחר שרק מוקדם יותר השבוע הוחלט כי מספר הנוכחים באירועים באולמות יוגבל מ-250 ל-100 – המספר יחתך בחצי ל-50 בלבד. במשטרה כבר החלו במבצע לאכיפת ההנחיות באולמות אירועים. גם מספר המבלים המקסימלי בברים ובמועדונים יעמוד על 50 - וכך גם התפילות בבתי הכנסת. כמו כן, יצומצמו התקהלויות אחרות ל-20 איש. בנוסף תבחן הגבלת מספר הלקוחות במסעדות ל-50 איש גם כן. הגבלות אלה טעונות אישור של ועדת הקורונה בכנסת שתתכנס ביום ראשון הקרוב.
 
קראו עוד ב-ice
ישיבת קבינט הקורונה נקטעה באמצע עקב חילוקי דעות קשים בין חבריה, כשחלק מהנוכחים קוראים להעביר סמכויות ממשרד הבריאות למשרד הביטחון, ואחרים סבורים שלפני הקשחת ההגבלות יש להגביר את האכיפה על אלה הקיימות.

ראש הממשלה האשים את חברי הקבינט מכחול לבן, השותפה לממשלת האחדות, בשיקולים פוליטיים שאינם עולים בקנה אחד עם השמירה על בריאות הציבור. על כן סיים את הישיבה וכינס מסיבת עיתונאים לצד שר הבריאות יולי אדלשטיין, בה הודיעו על ההנחיות החדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה