השוק

עסקת ה-150 מיליון שקל: קרן פימי תהפוך לבעלת שליטה שווה ברימוני תעשיות

הקרן רכשה מניות ב-150 מיליון שקל ותחזיק בשליטה משותפת עם כ-37.5% ממניות החברה, לצד משפחת רימוני. לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בפימי צפויה להתמנות ליו"ר החברה
שרון טל | 
לילך אשר טופילסקי (צילום צילום תומי הרפז)

קרן ההשקעות הפרטית פימי בניהולו של ישי דוידי, תרכוש יותר מ-3 מיליון מניות של רימוני תעשיות ב-150 מיליון שקלים. כך לפי דיווח של החברה. ההשקעה נעשתה במחיר של 47.6 שקל למניה, לפי שווי חברה של 400 מיליון שקל, גבוה ב-19% ממחיר המניות נכון ליום המסחר אמש אז שווי החברה עמד על כ-335 מיליון שקל. 

הרכישה תעניק לקרן פימי שליטה משותפת עם רימוני תעשיות, בחלוקה של כ-37.5% מהמניות כל אחד.  בכך, תהפוך פימי לבעלת שליטה משותפת לצד האחים דני, רפאל וגד רימוני. לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי, צפויה להתמנות ליו"ר החברה. 
על פי הדיווח, קרן פימי ומשפחת רימוני חתמו על הסכם שליטה משותפת אשר יכנס לתוקפו במועד הקלוזינג ולאחר התקיימות התנאים המתלים על פי ההסכם ולרבות אישור הממונה על התחרות. את העסקה ליוו עו"ד שוקי חיון מטעם משפחת רימוני ועו"ד שרון אמיר, עידן לידור ואבי עזרא מטעם קרן פימי. וולויו בייס מיזוגים ורכישות כבנקאי ההשקעות בעסקה.
דני רימוני, מנכ"ל רימוני תעשיות מסר: "כניסת קרן פימי כשותפה מהווה הבעת אמון חשובה בפעילות החברה ועובדיה. אני בטוח שהניסיון העשיר והמוניטין החיובי של קרן פימי יתרמו בצורה משמעותית להאצת קצב הצמיחה ופעילותה של החברה בארץ ובעולם".
לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בפימי: "אנו שמחים על השותפות עם משפחת רימוני. ההשקעה ברימוני תעשיות מהווה המשך לאסטרטגיה של פימי בזיהוי חברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה. רימוני תעשיות היא בעלת ידע ייחודי בתחום מוצרי הפלסטיק ונחשבת כמובילה בתחומה. אני משוכנעת כי יחד עם הנהלת רימוני ובשילוב הידע והניסיון שלנו בהשבחת חברות, נצמיח את החברה בשווקים המקומיים והגלובליים".
רימוני תעשיות עוסקת בייצור רכיבי פלסטיק מגוונים למגוון רחב של שווקים, בארץ ובעולם, ביניהם, שוק הרכבהרפואה, הצריכה והמזון. מפעלי החברה ממוקמים  במודיעין ובקריית שמונה ומשרדי הפיתוח והתכנון בנשר. דני רימוני, משמש כמנכ"ל החברה ובה מועסקים כ 400 עובדים.
השותפה של רימוני – קרן פימי, נחשבת לקרן ההשקעות הפרטית הראשונה והגדולה בישראל עם נכסים מנוהלים של  מעל 5.5 מיליארד דולר. עד כה רכשה הקרן שליטה בכ-91 חברות ומימשה כ-61 מהן בהיקף עסקאות של למעלה מ- 5.5 מיליארד דולר. הקרן מעסיקה כיום למעלה מ- 30,000 עובדים ופועלת בכ-50 מפעלים בישראל ועוד עשרות מפעלים וחברות ברחבי העולם. הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רחב הכולל את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים. הקרן איננה משקיע בנדל"ן ובחברות בתחום הפיננסים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה