השוק

בלווטניק במגעים למכירת אחזקותיו בערוצי הטלוויזיה של RGE - מלבד רשת 13

איש העסקים מקיים משא ומתן למכירת אחזקותיו בערוץ הספורט, ערוץ הכנסת וערוץ הילדים למשפחת רקנאטי, שותפיו בקבוצת RGE. לפי שעה, העסקה לא כוללת את רשת 13 שבו בלווטניק הוא בעל המניות העיקרי
מערכת ice | 
לן בלווטניק (צילום דוברות ערוץ עשר לשעבר)
בדרך החוצה משוק הטלוויזיה? איש העסקים היהודי-אמריקני לן בלווטניק, מבעלי קבוצת RGE, נמצא במגעים למכירת אחזקותיו בערוצי הטלוויזיה של הקבוצה - בהם ערוץ הספורט, ערוץ הכנסת וערוץ הילדים. בלווטניק במגעים למכירת הערוצים למשפחת רקנאטי, שבמידה והעסקה תצא לפועל תהפוך לבעלת השליטה הכמעט יחידה ב-RGE. לפי שעה, העסקה לא כוללת את ערוץ רשת 13, שבו בלווטניק הוא בעל השליטה.
המהלך של בלווטניק לא היה צפוי, שכן בחודש אוקטובר האחרון הוא רכש את חלקו של אבי גלעד, מי שקידם את ההשקעה של RGE בערוץ 10. לאחר האיחוד עם הזכיינית רשת מבנה הבעלות על הערוץ עבר שינוי - ובלווטניק שהזרים מיליונים לערוץ הפך לבעל המניות הראשי. 
בשנת 2008 הוקמה קבוצת RGE על ידי בלווטניק וחברתו אקסס אינדסטריז, משפחת רקנאטי ואביב גלעדי. הקבוצה החלה לאחד את מותגיה, שאז פעלו כגופי שידור נפרדים, תחת קורת גג אחת. ב-2015 רכשה הקבוצה את ערוץ 10 (היום רשת 13), בעסקה בשווי של כ-200 מיליון שקל. אולם בלווטניק כבר הביע רצון למכירת אחזקותיו ברשת 13, ומגעים בנושא מתקיימים בימים אלו בין גורמים שונים, ביניהם הקבוצה היוונית אנטנה גרופ. 
אנטנה גרופ (ANT1)  היא חברה יוונית הפועלת מאתונה ובבעלותה מספר ערוצי טלוויזיה וזרוע דיגיטלית חזקה. היא פעילה גם בקפריסין, רומניה, מולדובה, צפון אמריקה ואוסטרליה. בראש אנטנה גרופ עומד תיאודור קיראקו, המיודד עם בלווטניק ועם יו"ר הערוץ נדב טופולסקי. קיראקו התעניין בעבר בכניסה לתחום המדיה בישראל, ובלווטניק הזמין אותו להיכנס כשותף בערוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה