השוק

מנכ"ל בילו סנטר ל-ice: "הממשלה חבורת מטומטמים, מה ההבדל ביני לבין חנויות הרחוב?!"

לאחר שקבינט הקורונה לא אישר את פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים, מנכ"ל בילו סנטר, מנחם מעודי, תוקף את ההחלטה: "יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל, פשוט הזיה. הכול פוליטי ומסריח מהראש"
שרון טל |  3
מעודי מנחם, מנכ"ל בילו סנטר (צילום צילום אישי, יחצ)
חנויות הרחוב נפתחו הבוקר (ראשון), באישור קבינט הקורונה, אך מרכזי הקניות הפתוחים נשארו סגורים. אולם כמה מרכזי קניות כמו קבוצת BIG הודיעו כי יפתחו בניגוד להנחיות, ומחו נגד החלטות הממשלה. 
בעקבות אישור קבינט הקורונה לפתיחת חנויות רחוב, הודיע מנחם מעודי, מנכ"ל בילו סנטר, לסוחרים כי יוכלו לפתוח בהתאם לצו שאושר, אך גילה לתדהמתו במוצאי שבת כי הצו שונה ולטענתו "נתפר" כדי למנוע ממרכזי הקניות הגדולים לפתוח.
בראיון ל-ice, תוקף מעודי את השינוי בהחלטת הקבינט: "הממשלה חבורה של מטומטמים", אומר מנכ"ל בילו סנטר, "יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. משנים את ההנחיות כל שני וחמישי ובכלל אי אפשר להכין טווח פעילות או אופק. פשוט הזיה, מתקנים את הצו כדי שלא נוכל לפתוח. ילדים בגן יודעים לקבל החלטות יותר טובות".
לדבריו, על פי התקנה החדשה ביום שישי, הם יכלו לפתוח את שעריהם ואף הודיעו על כך לסוחרים, אך במוצ"ש התהפכה ההחלטה: "תפרו את הצו בדיוק למרכזים הפתוחים שלא נוכל לפתוח, גועל נפש של התנהלות". 
"מה ההבדל ביני לבינם?!"
מעודי המשיך בטון החריף נגד ההחלטה שאפשרה רק לחנויות רחוב להיפתח: "התנהגות של חבורת חכמי חלם, לא יודעים לנהל מדינה. ברחוב הרצל ברחובות 450 חנויות בשטח של 40 אלף מטר. חנות צמודה לחנות, גם בדיזינגוף בתל אביב וגם בראשון לציון ובכל הארץ חנויות צמודות, זה לא מרכז מסחרי? מה ההבדל ביני לבינם?! אנחנו גם חנויות רחוב ולא צריך רישוי עסקים של קניון. מה ההבדל בינינו? שלהם מותר לפתוח ולנו אסור זה הכל!".
עוד הוסיף: "אז למה? כי לסוחרים יש לובי חזק יותר בכנסת? הכול פוליטי ומסריח מהראש. אני מעסיק פה 3,000 עובדים כבר חודשים בחל"ת. בפתיחת העונה אין פה שום תחרות הגיונית שוויונית בינינו לבין חנויות הרחוב. אני כמעט 25 מנהל פה את האתר, עברנו מלחמות והפגזות וכזה דבר לא היה. אין מתווה ואין אור בקצה המנהרה, פשוט הזיה!".
בתוך כך, קרא הבוקר שר האוצר ישראל כץ לאשר את פתיחת מרכזי הקניות באוויר הפתוח בעוד שבוע, אך נראה כי בעלי העסקים לא מתכוונים לחכות למקבלי ההחלטות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק חבורה עקומה (ל"ת)
    חנה 11/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הדג מסריח מהראש
    א 11/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לולא נתניהו הסגר השני לא היה קורה. הכל תפור לצרכיו האישיים ומבחינתו שהמדינה תישרף.
    סגור
  • 1.
    של נעליך
    ארטמיס 11/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם חנויות הרחוב יסגרו עוד שבוע שבועיים. ההתפרצות כבר כאן. כמו שאמר ברסי " עם הקורונה לא ניתן לנהל משא ומתן ולעגל פינות". הקורונה כאן ובעולם לפחות לעוד שנתיים ואולי שלוש. אז תתחיל להתארגן.
    סגור