חדשות

לאחר מחאת רשתות המסחר, שר האוצר: "לאפשר את פתיחת הקניונים והשווקים בשבוע הבא"

ישראל כץ בירך על פתיחת חנויות הרחוב והודיע כי בכוונתו לדחוף לפתיחת הקניונים והשווקים בשבוע הבא. על החלטת משרד הבריאות להשאיר את הקניונים סגורים  ולפצות אותם כתב: "כמו להחזיק חולה באינפוזיה ממושכת במקום להבריא אותו"
יהודה לוינגר | 
ישראל כ"ץ (צילום פייסבוק/ישראל כץ)
שר האוצר ישראל כץ התייחס הבוקר (ראשון) לפתיחתן של חנויות הרחוב, והודיע כי פתיחת המשק תמשיך גם בשבוע הבא. לדבריו, "יש לאפשר את פתיחת הקניונים והשווקים בשבוע הבא, בהתאם להחלטת הקבינט".
כזכור, קבינט הקורונה לא אישר את פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים, אלא רק את חנויות הרחוב וזאת תחת מגבלה של ארבעה לקוחות בלבד בחנות. לאחר החלטת הקבינט, הודיעו מרכזי ביג ועסקים נוספים כי לא ייענו לדרישה וייפתחו את דלתותיהן במחאה.
רשתות כמו קבוצת קפה קפה, מגנוליה, צומת ספרים, קסטרו, בבילון, גולף, פוקס ועוד, הודיעו עוד לפני קבינט הקורונה האחרון כי: "לאחר סגר ממושך שהחל בערב ראש השנה. אנו שומעים בימים האחרונים רעיון חדש שמוביל משרד הבריאות המייצר הבדלה מלאכותית  בין חנויות הרחוב לבין מרכזי קניות פתוחים באוויר הפתוח. בסגר הראשון בישראל הופרדו הקניונים ללא שום הסבר רפואי - האם גג הקניון חוסם מנגיף הקורונה להעלם?".
שר האוצר ישראל כץ, תמך ברשתות המסחר ועקץ את משרד הבריאות בכך שהם מתעקשים שרק חנויות הרחוב ייפתחו: "המלצת משרד הבריאות להשאיר אותם סגורים ולהוסיף ולפצות אותם, דומה להמלצה להחזיק חולה באינפוזיה ממושכת במקום להבריא אותו ולאפשר לו לחזור לפעילות", כתב כץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה