השוק

איקאה פותחת למרות המגבלות ומחזירה מאות עובדים מחל"ת

מרכזי הקניות הפתוחים יישארו סגורים, אבל באיקאה החליטו לפתוח מחר את החנויות ולהחזיר את העובדים לסניפים. על פי חוות הדעת המשפטית שקיבלה ענקית הריהוט, עיקר פעילות החנות הינה מכירת מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית
יהודה לוינגר | 
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל (צילום שלאגר מדיה)
רשת הריהוט הודיעה היום (שלישי) כי תפתח מחר את חנויות הרשת, וזאת לאחר שקיבלו חוות דעת משפטית הקובעת כי עיקר פעילויות איקאה הינן מכירת מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית. בכך תחזיר איקאה החל ממחר מאות עובדים מחל"ת.
באיקאה הודיעו כי קיבלו את האישורים הנדרשים לפתיחה מאיקאה העולמית וכי תפתח בשלב הראשוני חלק מהמחלקות וזאת לאחר ביצוע ההתאמות לעמידה בדרישות התו הסגול. המחלקות שיפעלו הן: מוצרי חשמל למטבח, נורות, מזון, מטבחים, כלי עבודה, ברזים, כיורים, אינסטלציה, מזרנים, אביזרים חיוניים לאמבט, מוצרי כביסה וגיהוץ, אביזרי חשמל, אביזרי סלולר, סוללות וכלי אוכל.
בשל חוות הדעת המשפטית, תפתח איקאה, כאמור, רק מחלקות בהן נמכרים מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית ובשל כך אולמות התצוגה בקומה העליונה, המסעדות וממלכות הילדים יישארו סגורים בשלב זה. מוצרי המחלקות הסגורות יהיו זמינים לרכישה אונליין בלבד.
כזכור, מרכזי הקניות הפתוחים מחו על החלטת קבינט הקורונה להשאירם סגורים, וזאת אל מול חנויות הרחוב שנפתחו בתחילת השבוע. ועדת החוקה לא אפשרה אתמול את פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים ברוב של 7 קולות, אל מול 5 חברי כנסת שתמכו ושלושה שנמנעו, ביניהם יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר.
חי גאליס, מנכ"ל מרכזי ביג, אמר בוועדה אתמול: "אתם מאבדים את צלע ההסברה בצורה הקיצונית בימים אלו, כי הציבור לא מבין את ההבדלה, העסקים לא מבינים והמים זורמים כבר לנחל. תודו שזו הייתה טעות לעשות הבדלה שכזו שאף פעם לא נעשתה". לדבריו, ההגדרה ל-"מתחם פתוח" אינו שונה מ"רחוב", כך ברחוב ביאליק ברמת גן יש 300 חנויות רחוב שנפתחו, וזאת לעומת מתחם ביג שם יש 50 חנויות בממוצע. גאליס הוסיף ואמר: "היום חייבים להסיר את המגבלה, את האיוולת הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה