השוק

מחאת הכושר מעלה הילוך: "עד שראש הממשלה וכל חברי קבינט הקורונה לא ישבו איתנו - אוהל המחאה לא יפונה"

מאות עובדים מעולם הכושר צפויים לצעוד היום מגן סאקר בירושלים למשכן הכנסת ולהקים במקום אוהל מחאה, המפגינים יערכו גם אימון ראווה ממול למשכן הכנסת
ארנולד נטייב | 
קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס (צילום יוני רייף)
"מחזירים לישראל את הכושר והבריאות": מאות נציגים של מועדוני כושר וסטודיו, בריכות שחייה, מפעילי חוגי ספורט ומדריכי חדר כושר מרחבי ישראל צפויים להפגין היום (שני) בירושלים. המשתתפים יצעדו מגן סאקר בירושלים עד לכנסת ישראל, שם תתקיים ההפגנה ויוקם אוהל מחאה ואף יתבצע אימון ראווה מחוץ לכנסת. הצעדה צפויה להתחיל בשעה 13:00 בצהריים.
"אוהל המחאה לא יפונה עד שראש הממשלה, שר הבריאות וכל חברי קבינט הקורונה ישבו עם פורום חדרי הכושר למציאת מתווה לפתיחה מחודשת של חדרי הכושר לאלתר", כך אמרה קרן שתוי, מנכ''לית קבוצת הולמס פלייס שמובילה את המאבק.
עוד הוסיפה כי "במשך 8 חודשים מדינת ישראל פתחה וסגרה לסירוגין את ענף חדרי הכושר והבריכות שנמצא על סף קריסה. אני מתקשה להבין את ההתנהלות של מקבלי ההחלטות, אבל אף אחד מהממשלה לא מוצא את הזמן לשבת איתנו ולהבין כמה משמעותי הענף שלנו עבור בריאות הציבור, גם הנפשית וגם המנטלית. אני וחבריי למאבק שומעים כל יום את מצוקתם של כ-1.5 מיליון איש, שבגלל שהם יושבים בבית ולא יכולים להתאמן, הם משמינים וסובלים מדיכאון".
למרות שחנויות הרחוב כבר נפתחו וכך גם מרכזי BIG ברחבי ישראל, הממשלה טרם קיבלה החלטה בעניין חדרי הכושר והבריכות מה שמעיד על סדרי העדיפויות שלה. לאחר שבועות של זעקות, נראה כי הסבלנות של ענף הכושר כבר אזלה.
צילום: מחאת חדרי הכושר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה