השוק

מחאת חדרי הכושר מעלה הילוך עם מאהל מול הכנסת: "לא נעזוב עד שישבו לדבר איתנו"

מחאת חדרי הכושר הקימה מאהל מול הכנסת שלא יפונה עד שראש הממשלה ושר הבריאות יקיימו דיון על מתווה לפתיחת מחודשי של חדרי הכושר. חברת הכנסת יוליה מלינובסקי הגיעה לחזק: "משחקי אגו של משרד הבריאות על רקע מגדרי"
יהודה לוינגר | 
אוהל המחאה בכנסת (צילום מחאת חדרי הכושר)
לאחר הפגנה של מאות עובדי חדרי כושר שהתקיימה אתמול (שני), הוקם אוהל מחאה מול הכנסת עד לרגע שראש הממשלה, שר הבריאות וכל חברי קבינט הקורונה ישבו עם פורום חדרי הכושר למציאת מתווה לפתיחה מחודשת של חדרי הכושר לאלתר: "למען הבריאות של 1.5 מיליון איש שעבורם אנו מפגינים", מסרו במחאת חדרי הכושר.
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, מסרה אתמול לאחר הצעדה שהחלה בירושלים מגן סאקר לכיוון הכנסת כי "במשך 8 חודשים מדינת ישראל פתחה וסגרה לסירוגין את ענף חדרי הכושר והבריכות שנמצא על סף קריסה. אני מתקשה להבין את ההתנהלות של מקבלי ההחלטות, אבל אף אחד מהממשלה לא מוצא את הזמן לשבת איתנו ולהבין כמה משמעותי הענף שלנו עבור בריאות הציבור, גם הנפשית וגם המנטלית. אני וחבריי למאבק שומעים כל יום את מצוקתם של כ-1.5 מיליון איש, שבגלל שהם יושבים בבית ולא יכולים להתאמן, הם משמינים וסובלים מדיכאון".
ביום הראשון למחאה, עשו את הלילה במאהל, עינת בזק, הבעלים של סטודיו סטפ אפ מהוד השרון יחד עם מור מוטולה בוחניק ומיטל פאר, הבעלים של מידטאון דאנס סטנר בתל אביב.
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי הגיעה לאוהל המחאה של ענף חדרי הכושר והבריכות מול משכן הכנסת והביעה תמיכה: "לצערי מדובר במשחקי אגו של משרד הבריאות על רקע מגדרי. לא ברור למה שר הבריאות לא יכול לשבת עם פורום חדרי הכושר למציאת מתווה מסודר לפתיחת חדרי הכושר לאלתר".
לדבריה, "כשפתחנו את חדרי הכושר, חדרי הסטודיו והבריכות אחוז ההדבקה בהם היה אפסי והוא נשאר כזה גם שבועות לאחר מכן, אין כל היגיון להשאיר אותם סגורים אלא להיפך חייב לפתוח אותם למען בריאות הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה