השוק

רבעון שלישי מצוין לליברה: רווח כולל של 1.2 מיליון שקל לעומת 12 אלף אשתקד

על פי הדוח: הרווח הכולל של חברת הביטוח לאחר מס מתחילת השנה עומד על למעלה מ-3 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-1.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה חילקה למבוטחיה 3.9 מיליון ליברות מתחילת השנה
כפיר אדר | 
אתי אלישקוב
חברת הביטוח ליברה פרסמה הבוקר (שני) את תוצאותיה לתשעת החודשים הראשונים ולרבעון ה-3 של 2020. על פי הנתונים, ליברה המשיכה במגמת הצמיחה, הכפילה את מכירותיה ואף יותר מכך, והציגה רבעון שלישי ברציפות של רווח. במוקד: הפרמיות ברוטו הסתכמו לסך של כ-129 מיליון שקל  לעומת 59 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 119.3%.
הרווח הכולל לאחר מס ברבעון השלישי של 2020 הסתכם לסך של כ–1.3 מיליון שקל לעומת סך של כ-12 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, הרווח הכולל לאחר מס מאז תחילת השנה - כ-3.2 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-1.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה מימשה את הבטחתה לשיתוף מבוטחיה ברווחים: חילקה למבוטחיה ליברות בשווי של כ-3.9 מיליון שקל מתחילת השנה ובשווי של כ- 6.6 מיליון שקל מתחילת הפעילות.
ההכנסות מפרמיות ברוטו בביטוח רכב רכוש ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו לסך של כ-27.5 מיליון שקל לעומת 12 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ–127.6%. הפרמיות ברוטו בביטוח רכב חובה ברבעון השלישי של 2020  הסתכמו לסך של כ-16.16 מיליון שקל לעומת כ- 6.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2019, גידול של כ–132%. ההכנסות מפרמיות ברוטו לתקופה שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2020 הסתכמו לסך של כ- 47 מיליון שקל, למול 21 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 119%.
ההון העצמי של החברה הסתכם, נכון ליום 30.9.2020 בכ-35.5 מיליון שקל, לעומת הון עצמי של כ-21.9 מיליון שקל אשתקד. החברה חילקה כאמור למבוטחיה כ-3.9 מיליון ליברות מתחילת השנה, וכ- 6.6 מיליון ליברות מתחילת הפעילות, מתוכן 2.2 מיליון ליברות הומרו לשקלים ומומשו על ידי לקוחות החברה, ככסף לכל דבר.
אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה: "ליברה ממשיכה להציג מגמת צמיחה ומעבר לרווחיות, הרבה לפני תכניות העבודה שלנו ולמרות משבר הקורונה. מאז הקמתה פועלת ליברה לשינוי סדרים בענף הביטוח לטובת ציבור הצרכנים, וכחלק מכך מובילה ליברה את מהפיכת הניודים - מהפיכה ששברה את המוסכמה בענף לפיה מעבר בין חברות הביטוח לפני מועד חידוש ביטוח הרכב הוא טאבו. מאז ההשקה ועד היום ניידה החברה למעלה מ-3,000 פוליסות וחסכה בכך לציבור הצרכנים כ-500 שקל בממוצע למבוטח. אני מעריכה כי מגמת הצמיחה תימשך והחברה תגדיל את נתח השוק שלה גם ברבעון הבא על ידי המשך פעילות הניודים והשקות של מוצרים חדשים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה