השוק

גלובל כנפיים מחממת מנועים: הגישה הצעה משופרת לרכישת ישראייר

הגדלת התשלום במזומן ל-40 מיליון שקל לעומת 31.6 בהצעה הקודמת, הנפקת אגרת חוב לחברה אשר גלובל כנפיים תקצה בנוסף לתשלום במזומן - ערך נקוב של 45 מיליון שקל. האם תמי מוזס בורוביץ' סיפקה את ההצעה המנצחת?
כפיר אדר | 
תמי מוזס (צילום פייסבוק/אל על)
גלובל כנפיים לא מתכוונת לוותר על האפשרות לרכוש את חברת התעופה ישראייר והבוקר (שלישי) היא הרימה הילוך עם הגשת הצעה מעודכנת ומשופרת באופן משמעותי כדי להתקדם לעסקה שתבטיח את המהלך.
כזכור, לפני כחודש תמי מוזס בורוביץ' מגלובל כנפיים העבירה הצעה גם היא בסך כולל של 58 מיליון שקל, כאשר מתוכם סכום של 31.6 מיליון שקל יועברו במזומן עבור השליטה ויתרת האג"ח של גלובל לפירעון ב-2025.
כעת, ההצעה המעודכנת עומדת על: תשלום במזומן של 40 מיליון שקל לתשלום במועדת השלמת עסקת רכישת הנכס, התמורה לא תהיה צמודה למדד כלשהו עד להשלמת העסקה. כמו כן, ההצעה כוללת הנפקת אגרת חוב לחברה אשר גלובל כנפיים תקצה בנוסף לתשלום במזומן - ערך נקוב של 45 מיליון שקל, מועד פרעון ב-25 בדצמבר 2025 בריבית שנתית קבועה של 4.5% והצמדה לפי דולר ארצות הברית.
תהיה זכות להמרה עד ה-31 בדצמבר 2023 שכל 1.00 שקל יהיה ניתן להמרה למניה אחת של גלובל כנפיים ומה-1 בינואר 2024 על מניה תעמוד על 1.10 שקל, בטוחה של 100% מהונה המונפק והנפרע של ישראייר, ששטר נאמנות לאג"ח שיכלול התחייבויות כמו - עמידה באמות מידה פיננסיות בדומה לאמות המידה אליהן התחייבה גלובל כלפי מחזיקי האג"ח, הגדלת התמורה לכנפיים מכוח הסכם הניהול הקיים תהיה כפופה לאישור מחזיקי האג"ח הסחיר וחלוקת דיבידנד ע"י גלובל בשנה מסוימת, מעבר לסך של 10 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה