השוק

זום מסכמת עוד רבעון חלומי עם רווח נקי של כ-200 מיליון דולר

מספר לקוחות החברה עם עשרה עובדים ומעלה עמד ברבעון החולף על 433,700 - קפיצה של 485% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של זום היה 198.4 מיליון דולר, לעומת 2.2 מיליון דולר בלבד אשתקד
רועי בהריר-פרל | 
זום (צילום יחצ)
אין ספק שמגפת הקורונה היא הדבר הטוב ביותר שהיה יכול לקרות לשירות שיחות הווידאו מרובות המשתתפים "זום". העובדה שהשירות הפך מיד עם פרוץ המגפה במרץ השנה לסטנדרט בכל הנוגע לפגישות עסקים, להרצאות, לישיבות, ללימודים מרחוק ולשאר המפגשים החברתיים שלפני המגפה.
השינוי בא לידי ביטוי גם בתוצאות הרבעון השלישי של החברה לשנת הכספים הנוכחית ובעיקר בשורת ההכנסות: ברבעון זה עמדו הכנסותיה של זום על 777.2 מיליון דולר, המשקפים זינוק של לא פחות מ-367% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, אז עמדו הכנסות החברת על 166.6 מיליון דולר.
הרווח התפעולי של זום על פי העקרונות החשבוניים המקובלים (GAAP) עמד ברבעון זה על 192.2 מיליון דולר, לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה, המיוחס לבעלי המניות, עמד ברבעון השלישי של השנה הפיסקאלית הנוכחית על 198.4 מיליון דולר, או 0.66 דולר למנייה, לעומת רווח נקי של 2.2 מיליון דולר ו-0.01 דולר למנייה ברבעון המקביל אשתקד.
נתונים מדהימים נחשפו בדו"ח גם בנוגע לאופרציה של זום ברבעון זה. החברה מדווחת על 433,700 לקוחות עם יותר מ-10 עובדים כ"א - קפיצה של 485% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. בנוסף, החברה מדווחת על העסקה של יותר מ-3,800 עובדים ברחבי העולם. הצפי של זום לגבי הרבעון הבא הוא לעליות נוספות בכל השורות החשבונאיות: החברה צופה הכנסות של לבין 806 ל-811 מיליון דולר ברבעון הבא ורווח תפעולי של בין 243 ל-248 מיליון דולר. את השנה הנוכחית צופה זום לסיים עם הכנסות של 2.58 מיליארד דולר.
"נשארנו ממוקדים בצרכי התקשורת של הלקוחות והקהילות אותן אנו משרתים, כשהם מנסים להסתגל לעולם חדש של עבודה מכל מקום כשהם משתמשים בזום", מסכם אריק יואן, מנכ״ל זום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה