השוק

אחרי שהגדיל את הצעתו: רמי לוי יהיה בעל השליטה בישראייר עבור 162 מיליון שקל

ההצעה החדשה על סך של כ-162 מיליון שקל, בתוספת ויתור על הלוואה של 5 מיליון דולר, זכתה בקרב על חברת התעופה. 51% ממניות החברה יירכשו על ידי בי.ג'.אי, תמורת 82.6 מיליון שקל ו-24% נוספים יירכשו ע"י לוי אישית
ארנולד נטייב | 
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ישראייר)
אחרי שבי.ג'י.איי, שבשליטת רמי לוי ושלום חיים, הגדילה את סכום הצעת הרכישה של חברת ישראייר, מסתמן שהצעה זו היא גם הזוכה ורמי לוי בדרך להפוך לבעלים של חברת התעופה. בי.ג'י.איי מציעה לרכוש את ישראייר תמורת 162 מיליון שקל, בתוספת ויתור על הלוואה של 5 מיליון דולר שאיי.די.בי פיתוח קיבלה מישראייר.
על פי ההצעה המעודכנת, 51% ממניות החברה יירכשו על ידי בי.ג'.אי, תמורת 82.6 מיליון שקל ו-24% נוספים יירכשו על ידי רמי לוי תמורת 39 מיליון שקל.  מחזיקי האג"ח של איי.די.בי יהיו זכאים לקבל כ-25% ממניות ישראייר, ויתאפשר להם למכור את המניות שברשותם לרמי לוי וחיים שלום תמורת סכום של כ-40 מיליון שקל.
כזכור, חברת בי.ג'י.איי של רמי לוי הציעה סכום של כ- 101 מיליון שקל מזומן, ובנוסף 30% ממניות החברה.המימון לעסקת בי.ג'י.איי-ישראייר צפוי להגיע מבעלת השליטה בה, חברת שי אודם, שמתכוונת להשקיע בבי-ג'י-איי כ-26 מיליון דולר על פי מחיר של 1.07 שקל למנייה - מה שיביא אותה לבעלות של 80% על החברה ששווייה עומד כיום על 45 מיליון שקל.
בנוסף, תספק שי אודם הלוואה לבי.ג'י.איי, שבעזרתה, יחד עם הכספים הקיימים, האחרונה תרכוש בעלות על ישראייר. זאת, בכפוף לאישור של בעלי המניות, לאישורים רגולטוריים ולהשלמת בדיקת הנאותות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה