השוק

מנורה מבטחים משקיעה 50 מיליון דולר בקבוצת הנדל"ן בלו אטלנטיק

קבוצת הנדל"ן בבעלות ובניהול גיל חרמון ואורן הון, השלימה גיוס של 260 מיליון דולר לקרן שלישית, כשמנורה משקיעת עוגן בקרן. הקבוצה מחזיקה בבעלותה כ-70 מתחמים עם כ-19 אלף יחידות דיור בארה"ב, בשווי כולל של יותר מ-3.5 מיליארד דולר
שרון טל | 
אורן הון וגיל חרומן (צילום יח"צ)
קבוצת הנדל"ן בלו אטלנטיק, הודיעה היום (רביעי) על גיוס של 260 מיליון דולר הון לקרן שלישית, כשמנורה מבטחים תשקיע 50 מיליון דולר בקרן ותהיה משקיעת עוגן בקרן. החברה מודיעה כי כבר רכשה חמישה מקבצי דיור ב- 296 מיליון דולר כולל מינוף עבור הקרן השלישית.
בלו אטלנטיק מחזיקה בבעלותה כיום כ-70 מתחמים עם 19,000 יחידות דיור בדרום ארה"ב בערך כולל של מעל 3.5 מיליארד דולר. מאז 2015, גייסה החברה מעל 800 מיליון דולר של הון עצמי מגופים מוסדיים בארה״ב וישראל, ורכשה נכסים ב-1.5 מיליארד דולר.הקבוצה מתמחה ברכישה וניהול מקבצי דיור למגורים בשווקים אמידים בדרום ארה"ב תוך כדי שמירה על מינוף נמוך ותנודתיות מינימלית.
לצידה של משקיעת העוגן החדשה מנורה מבטחים, מורכבת הקרן מהשקעות עוגן של פסגות בית השקעות, כלל ביטוח, ווולס פארגו, הבנק השלישי בגודלו בארה״ב, כל אחד ממשקיעי העוגן השקיע 50 מיליון דולר. בנוסף, השקיעו בקרן קופת התגמולים של בנק לאומי, פועלים שוקי הון וקופות פנסיה נוספות. לסכומים אלה מתווספת השקעה עצמית של 25 מיליון דולר.
גיל חרמון ואורן הון, שותפים מנהלים בבלו אטלנטיק, אמרו: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של מנורה כשותפה בקרן של בלו אטלנטיק. המטרה שלנו היא להציע למוסדיים השקעה היוצרת תשואה שנתית אטרקטיבית במקביל לסיכון סולידי. הצלחנו לייצר תוצאות תפעוליות יציבות ובריאות למרות המציאות המשברית של מגיפת הקורונה.
בשנת 2020, קצב ההשקעות היה איטי יותר בין היתר בגלל הקושי לטוס לבחינת עסקאות חדשות והחשש בקרב המשקיעים בפריצת המשבר. מאז התברר שנכסי מולטי פמילי איכותיים ממשיכים לייצר תוצאות טובות גם בתקופות משבר. אנו צופים קצב השקעות מוגבר השנה בהתחשב שהעולם מתחסן".
עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם בלו אטלנטיק, קבוצה בעלת ניסיון רב והצלחות מוכחות בתחום מקבצי הדיור בארצות הברית, תחום מבטיח וסולידי. השקעה זו מצטרפת להשקעות איכותיות נוספות אותן ביצענו בתחום הנדל"ן המניב בכלל ובארצות הברית בפרט וזאת לשם גיוון תיק ההשקעות של מבוטחי ועמיתי הקבוצה לשם השגת תשואה עודפת ברמת סיכון נמוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה