השוק

משאיר אבק לאמזון: אילון מאסק הוא האיש העשיר בעולם

מניית טסלה זינה היום בשישה אחוזים והפכה את אילון מאסק לאדם העשיר בעולם, לאחר שג'ף בזוס החזיק בתואר משנת 2017. מאסק ניצל את תקופת הקורונה כדי להגדיל את הונו בלא פחות מ-100 מיליארד דולר
ארנולד נטייב | 
גייטס מאסק בזוס (צילום יוטיוב:Roadsnow, מערכת ice)
מהפכה בקרב עשירי העולם: מייסד טסלה, אילון מאסק הוא האדם הכי עשיר בעולם לאחר שעקף את מייסד אמזון, ג'ף בזוס שהחזיק בתואר מאז שנת 2017.
זינוק של 6% במניות טסלה העלתה את שווי אחזקות המניות של מנכ"ל החברה בכ-10 מיליארד דולר, והביא את שוויו הנקי לכ-191 מיליארד דולר. כאשר, הונו של ג'ף בזוס עומד על כ-187 מיליארד דולר "בלבד".  מנכ''ל מייקרוסופט, ביל גייטס יורד למקום השלישי, עם הונו שמוערך בכ-132 מיליארד דולר.
אילון מאסק התייחס לדברים בטוויטר וכתב: "כמה מוזר", והוסיף: "קדימה, חזרה לעבודה". 
מגזין פורבס דירג את אילון מאסק כאדם שהרוויח הכי הרבה בתקופת הקורונה. המייסד ומנכ"ל טסלה הגדיל את הונו בלמעלה מ-110.3 מיליארד דולר בשנת 2020. מדובר בקפיצה הכי גבוהה בהון האישי בתקופה של שנה אחת מאז ומעולם. 
על פי בדיקה של בלומברג, מי שהחליט לקחת הימור בכל הקשור למניית טסלה, שהפכה לסנסציה של שנת 2020 ולמנייה הרווחית ביותר, הצליח להפוך לאדם עשיר מאוד בהשקעה מינמלית. למעשה, מי שרכש במהלך 2010 מניות טסלה בסך כולל של 5,800 דולר בלבד ולא התפתה למכור – מחזיק כיום בסכום של מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה