השוק

הביטקוין עלה אבל עוד רחוק מהשיא שלו, האם זה הזמן למכור?

כלכלנים מכנים את הביטקוין כהימור, וחוסר היציבות של מטבע הקרפיטו לא מאפשר תחזית אחידה כלפיו. אבל על פי הנתונים: כבר כמה ימים שהמטבע הדיגיטלי נמצא בפרשת דרכים פסיכולוגית : אם יחזור לשיא של 57 אלף דולר או ימשיך בהתרסקות למטה
יהודה לוינגר |  4
ביטקוין (צילום Freepik)
מטבע הקריפטו נמצא בתקופה לא יציבה מאז שחצה לראשונה את ה-57 אלף דולר, הוא יורד ואז עולה ושוב יורד ושוב עולה, אבל הוא לא מצליח להגיע כבר ימים לרמה שהגיע אליה בשבוע שעבר.
במהלך סוף השבוע האחרון ירד הביטקוין שוב לשער של 47 אלף דולר, אולם לאחר מכן התאושש ועלה והוא נסחר בשעות אלו סביב ה-48 אלף דולר. רק לפני שלושה ימים זינק המטבע ב-10% וחצה שוב את רף ה-50 אלף דולר ועל פי ההערכות של אנליסטים בארה"ב רמת ה-50 אלף דולר לביטקוין היא רמה פסיכולוגית שאם תישבר הרי שהמטבע הדיגיטלי יתחיל במירוץ שהתחנה הבאה שלו יכולה להגיע אף ל-60 אלף דולר.
כזכור, לאחר שהגיע לשיא של 58 אלף דולר, נשמעו על המטבע הדיגיטלי ביקורות כאשר אילון מאסק, מייסד טסלה ומעשירי העולם, שחובב מטבעות קריפטו, אמר שלהערכתו המחיר נראה גבוה מדי - מה שהוביל לירידה חדה בשער המסחר של הביטקוין.
בשבוע האחרון, הכלכלן נוריאל רוביני פרסם מאמר חריף בביקורתו כנגד ההשקעה במטבעות הקריפטו ואמר כי ההשקעה בביטקוין כמוה "כהשקעה בשיטקוין" שאינה שונה מכל הימור אחר: "מדובר בניצול של אנשים חסרי תקווה, חסרי עבודה, חסרי מיומנות ונטולי חובות. הם לא לוחמי צדק אלא מהמרים שהתמכרו".
שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "אנו עדים לאחרונה, למספר הולך וגדל של חברות ציבוריות, חברות ביטוח וקרנות לסוגיהן אשר רוכשות ביטקוין. במקביל, ההכרה הרגולטורית בעולם, יחד עם שבירת הרף הפסיכולוגי של 20K דולר ומיד אחריו 50K דולר – מביאים למודעות גוברת והולכת של עולם הבלוקצ'יין לרבדים שונים באוכלוסייה. יחד עם זאת, צריך לזכור שמדובר בשוק תנודתי מאוד, ותהיינה ירידות חדות ומימושי רווחים".
עוד מוסיף דתיקה: "אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומה על ידי רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית SEC) מעניקה גושפנקא כי הביטקוין כאן בשביל להישאר. ומה לגבי הספקנים? אני שמח לשמוע דעות ומגוונות, במקרה הזה, לדעתי, הם ימשיכו ויביטו מבחוץ על העתיד בהתהוות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתריום
    רואה בקפה 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתריום בקרוב יעשה פלאים .. לא המלצה
    סגור
  • 3.
    טבעי והגיוני
    מתן 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שקורה עכשיו למטבע קרה בעבר פשוט בסכומים קטנים יותר, לביטקוין יש קוי התנגדות שנקראים רזיסטנס וסופורט. הסיבה שהוא עולה ויורד היא הרזיסטנס. בקיצור אם אתם לא מבינים בבורסה ובניתוח גרפים אל תפליצו שטויות, לפי מה שזה נראה המטבע יגיע ל1.2 מיליון דולר עד סוף השנה הנוכחית, כמו כן יש את האופציה שהוא קוד ירד ל 40 אלף דולר ורק אז יעלה. רד שתדעו הוא לעולם לא יחזור למחירים מתחת ל39 אלף דולר
    סגור
  • 2.
    הכתבה הזאת
    ללא שם 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד חובבנית ואין בה שום רצף כרונולוגי של אירועים והרבה ציטוטים מאחרים
    סגור
  • 1.
    הביטקוין
    ישי 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מטבע לא תכלית ללא מטרה תמכרו מהר !!!!!!!
    סגור