השוק

הביטקוין כובש עוד פסגה: מזנק מעל 57 אלף דולר

מטבע הקריפטו מזנק שוב בסוף השבוע האחרון ושובר שיא נוסף עם חצייתו את רף ה-57 אלף דולר. מי שפחות מתלהב מהעלייה של הביטקוין הוא אלון מאסק שתומך דווקא בדוג'קוין ואומר כי המחיר של הביטקוין נראה גבוה מדי משוויו האמיתי
יהודה לוינגר |  1
ביטקוין (צילום freepik)
המטבע הדיגיטלי ממשיך לשבור שיאים בשנת 2021, כאשר בסוף השבוע האחרון חצה את רף ה-57 אלף דולר, רגע לאחר ששווי השוק של מטבעות הקריפטו חצה בשנית אף רף הטריליון דולר, והקפיץ גם את המטבע הדיגיטלי השני, האת'ריום, לסכום של 2,024 דולר.
לאחר שבסופ"ש כבר הגיע לסכום של 57,663 דולר, נרגע הביטקוין ונסחר בשעות אלו מעל ה-56 אלף דולר, כאשר רק ביום שלישי שעבר הוא שבר את השיא המטורף של רף ה-50 אלף דולר.
האם העלייה של הביטקוין תמשיך? איש העסקים אנתוני סקרמוצ'י, מייסד בית ההשקעות סקיי-ברידג', אמר כי להערכתו מטבע הביטקוין יגיע לסכום של 100 אלף דולר כבר בסוף שנת 2021. כזכור, לפני חודש וחצי העריכו אנליסטים של ג'יי פי מורגן צ'ייס כי הביטקוין אף יגיע לסכום של 146 אלף דולר בטווח הרחוק.
מי שפחות התלהב מהזינוק של מטבע הקריפטו, הוא האיש השני בעושרו בעולם, אלון מאסק. מייסד טסלה כבר הביע את תמיכתו בציוצים דווקא במטבע הדוג'קוין הוסיף כי המחירים של הביטקוין והאת'ריום נראים גבוהים מדי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבטקוין למטבעות הקריפטו !!
    אחד מהעם 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופה של "בועת סבון" להתפוצץ ,כך יקרה גם עם טבלה וגם עם כל מטבעות הקריפטו!!!
    סגור