השוק

בורסת הקריפטו הגדולה תנפיק הערב בנאסד"ק לפי שווי 65.3 מיליארד דולר

קוינבייס תתחיל להיסחר היום לאחר שתהליך התימחור הסתיים הבוקר; הנפקת הבורסה עשויה להיות קו פרשת המים של המטבעות הדיגיטליים בדרך לקבלת לגיטימציה עולמית
ניצן כהן |  1
ביטקוין בעליה (צילום freepik edit ice)
הנפקת הענק של בורסת מטבעות הקריפטו בייספוינט תסתיים הערב לאחר שהחברה קיבלה תימחור של 250 דולר שמשקפים לחברה שווי של 65.3 מיליארד דולר. החברה תתחיל להיסחר היום (רביעי) בנאסד"ק.
הנפקת בורסת הקריפטו עשוייה להיות קו פרשת המים בכל הנוגע לעולם המטבעות הקריפטוגרפיים שנאבקים לקבלת לגיטימציה מהזרם המרכזי בשוק הכסף. בורסה כזו שנסחרת מכפיפה את עצמה למעשה למערכת חוקי, הוראות, תקנות ובאופן כללי לרגולציה נוקשה של רשות ניירות ערך האמריקאית ולכן, הכפפה כזו עשוייה להגביר את הלגיטיזציה של המערכת הזו שעושה את דרכה בצעדי ענק ללב ליבו של המיין סטרים של שוק הכסף.
נתון מעניין שיש לשים אליו לב בכל הנוגע לנקודת המפגש בין המטבעות הוירטואליים לזרם המרכזי של שוק הכסף הוא היחס לביטקוין כמטבע שיכול להגן מפני אינפלציה כמו זהב. עד כמה שניתן לנתח את העלייה האחרונה של המטבעות הדיגיטליים בכלים קונבנציונליים הרי שבכלי התקשורת האמריקאים מסבירים את ההתחזקות בימים האחרונים של הביטקוין בחשש מפני אינפלציה והיחלשות של הדולר כשלמעשה, אם הניתוח הזה נכון הרי שהביטקוין מתחיל לבסס את מעמדו כמטבע שיכול להיות תחליף אמיתי למטבע רגיל ומוכר כמו הדולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באג קטן אחד מקריס את הכל...
    בן בג בג 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותחשבו על זה.
    סגור