השוק

תאונה קטלנית ברכב טסלה, מה זה יעשה למנייה?

בארצות הברית דיווחו על תאונה קטלנית שגדעה את חייהם של שני אנשים. התאונה התרחשה לאחר שאלה השתמשו בתוכנית הנהיגה האוטומטית שרק אתמול אמר עליה אילון מאסק שהשימוש בה בטוח
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם)
שני הרוגים מנסיעה ברכב של חברת טסלה, כך דווח בארה"ב. האירוע הקטלני התרחש צפונים ליוסטון כאשר המכונית התנגשה בעץ ועלתה בלהבות. לפי דיווחים של כוחות ההצלה שהגיעו למקום, איש לא ישב בכיסא הנהג. ככל הנראה המכונית כוונה למצב של נהיגה אוטומטית ושני הגברים ישבו האחד בכיסא שליד כסא הנהג והשני במושב האחורי. 
הרכב שבו נסעו הוא מדגם Tesla Model S. הוא נסע במהירות גבוהה מאוד ואז התרחשה התאונה הקטלנית כשהתנגש בעץ והחל לפתע לעלות בלהבות. את ההרוגים בני 60 ו-70  מצאו לאחר כיבוי האש.

רק אתמול צייץ מאסק בחשבון הטוויטר שלו ש"הסיכוי לתאונה בטסלה עם טייס אוטומטי נמוך פי 10 מאשר רכב ממוצע". התאונה התרחשה כשברקע מושמעת לאחרונה ביקורת לגבי מערכת הנהיגה האוטומטית למחצה של טסלה אחרי שנרשמו מקרי תאונות שהתרחשו בזמן השימוש בה. כל זאת בזמן שבחברה מתכוננים להשיק את תוכנית "הנהיגה העצמית המלאה".
בינואר האחרון אמר מאסק כי תוכנת הנהיגה העצמית המלאה צפוייה להכניס לו רווחים רבים והפגין אמון ביכולות הנהיגה האוטומטית "בטוח מאוד שהמכונית תוכל לנהוג בעצמה, באמינות גדולה יותר מכל נהג אנושי" כך מאסק. 
בשנת 2010 מניית טסלה הייתה שווה 4 דולר בלבד, בתחילת 2016 כבר נסחרה בשער של 40 דולר, והמשיכה לעלות באיטיות עד תחילת 2020 אז הייתה בשער של כמעט 90 דולר. מאמצע אפריל באה הקפיצה הגדולה של טסלה והמניה זינקה למעלה בפראות עד לשיא של 900 דולר למניה, כאשר אתמול (ראשון) היא מתייצבת סביב ה-740 דולר למניה, ועכשיו רק ניתן לחשוב מה יעשה המקרה הזה למגמת המנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה