השוק

הנפקה מוצלחת: המניה שזינקה ב-45% ביומה הראשון בבורסה

חברת קונטיניואל, שפיתחה מערכת שמנתחת את ביצועי הרשת הסלולרית, הונפקה בהובלת בית ההשקעות מור, הפניקס ומיטב דש. פעילות החברה מתמקדת בתקשורת עבור תחבורה חכמה
איתמר כהן |  1
עומר גבע, גיורא (גרג) סניפר (צילום Continual)
חברת קונטיניואל (Continual), שפיתחה מערכת אינטראקטיבית לניתוח ביצועי הרשת הסלולרית, החלה להיסחר אתמול (רביעי) בבורסה בתל אביב. החברה, שהונפקה לפי שווי של 60 מיליון שקל, רשמה אתמול זינוק של כ-45% במנייתה - והגדילה את שוויה לכ-97 מיליון שקל. המניה ממשיכה לעלות גם הבוקר, ומטפסת כעת ב-2.2%.
החברה הונפקה בהובלת משקיעים מוסדיים, כמו מור, הפניקס ומיטב דש, וכן משקיעים פרטיים, בהם גדי אונגר, ויקטור תשובה ומשפחת בן ש"ך. הנפקת קונטיניואל נועדה להוביל לגיוס של 20 מיליון שקל כדי להרחיב את שורותיה ולהכפיל את מספר המפתחים של החברה במהלך השנה הקרובה.
פעילות החברה מתמקדת בתקשורת עבור תחבורה חכמה - מכוניות מחוברות, מכוניות חשמליות ורחפנים, ובעתיד גם כלי רכב אוטונומיים. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מנתחת איכות וחוויית תקשורת המסופקות למכשירי הקצה שמחוברים לרשת, ובכך יכולה לוודא את הרצף התקשורתי שלהם.
 
כלי רכב מקוונים, חשמליים ואוטונומיים מייצרים נפחי דאטה עצומים - וזקוקים לחיבור פעיל ואיכותי לרשת הסלולרית כדי לספק את שירותי המידע החיוניים לנסיעה, להעביר מידע לענן, ובעתיד לאפשר תמיכה ביכולות נהיגה אוטונומיות ושליטה מרחוק.
קונטיניואל, שהוקמה ב-2014 על ידי גיורא (גרג) סניפר ועומר גבע, מעסיקה כ-20 עובדים במשרדי החברה בישראל. עד כה חתמה קונטיניואל על חוזים מסחריים עם קבוצת וודאפון העולמית ועם מפעיל הסלולר השני בגודלו בארה"ב. בעלי השליטה בחברה הם IBEX (35%), מור (15%) והפניקס (6%).
גיורא (גרג) סניפר, מנכ"ל קונטיניואל, מסר כי "ההנפקה והגיוס יאפשרו לנו להמשיך להתרחב כדי לסייע למפעילים הסלולריים למקסם את איכות התקשורת על גבי צירי התנועה, ובכך לשפר את איכות חייהם של מיליוני מנויים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הסימבול של המניה? (ל"ת)
    רן 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור