השוק

מאסק גרר את דוג'קוין לזינוק מפלצתי בתוך דקות

אילון מאסק שוב מציל את דוג'קוין ומחזיר אותו לעשירייה בזינוק של עשרות אחוזים בתוך דקות בודדות. מה שעומד מאחורי הזינוק הזה הוא ציוץ אחד של מאסק, לא יותר מ-13 מילים
מערכת ice |  1
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
מטבע הדג'קוין זינק בעשר הדקות האחרונות בכ-20%, אחרי שבוע של דשדושים. וכמו בהרבה מקרים בשוק המטורלל של הקריפטו, הסיבה לכך יכולה להיות מפתיעה. עד לפני כמה דקות מחירו של הדוג'קוין עמד על כ-15 סנט. המחיר כעת עומד על 19 סנט למטבע, זינוק מדהים לכל הדעות.
הסיבה לקפיצה הפתאומית של דוג'קוין היא, ובכן, ציוץ של מאסק, ולא מדובר בפעם הראשונה שזה קורה. מאסק צייץ, באופן שאף פעם אי אפשר לדעת אם הוא אמת או הטרלה, שטסלה תהפוך מוצרים לסחירים באמצעות דוג'קוין, המטבע האהוב על מאסק, וציין, "תראו איך זה ילך".
 
עבור הדוג'קוין זה לגמרי 'הלך', ובתוך דק' ספורות הזינוק שהמטבע המנומנם הזה רשם היו לחלוטין מדהימות. עכשיו דוג'קוין חוזר לאיתנו בעשיריית המובילים ומדיח את טרה חזרה למקום ה-11 כשהוא עצמו מזנק הישראל המקום התשיעי בדירוג מטבעות הקריפטו.
בחודש האחרון ובמיוחד בשבוע האחרון, רשם טרה עלייה של כמעט 50%, כאשר ב-10 בנובמבר 2021 שוויו עמד על 52.80 דולר בלבד ליחידה וכעת הוא מתקרב לרף 80 דולר. ביום שישי הוא הדיח את דוג'קוין מהעשירייה והמטבע המתין במקום ה-11 במשך הימים האלה בלי יותר מדי דרמות.
השאלה הגדולה היא עבור מאסק: אם זה היה כל כך קל להעלות אותו, למה לא עשית את זה קודם?
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה ש shib יתרומם , כל הסימנים מראים שזה יתפוצץ בסוף (ל"ת)
    קוף 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור