השוק

נכסים ובניין ממשיכה לממש: מוכרת פרויקט מניב בלאס וגאס

חברת IDBG, המוחזקת על ידי נכסים ובניין ואי.די.בי פיתוח, חתמה על הסכם למכירת פרויקט משרדים ומסחר בלאס וגאס. מאחר שאי.די.בי מוחזקת על ידי נאמן, השלמת העסקה כפופה לאישורו של בית המשפט
איתמר כהן | 
דורון כהן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, unsplash)
חברת הנדל"ן המניב נכסים ובניין, שבשליטת דיסקונט השקעות (63.1%), הודיעה היום (רביעי) כי חברת IDBG - המוחזקת על ידה בשיעור של כ-74.1% - חתמה על הסכם עם חברת 3D Investments למכירת פרויקט המשרדים והמסחר Tivoli בלאס וגאס תמורת כ-216 מיליון דולר.
פרויקט Tivoli, הכולל משרדים בשטח של 31 אלף מ"ר ושטחי מסחר בהיקף זהה, מוחזק גם על ידי אי.די.בי פיתוח (25.82%). מאחר שאי.די.בי מוחזקת על ידי נאמן שמונה מטעם בית המשפט המחוזי בתל אביב, השלמת העסקה כפופה לאישורו של בית המשפט.
 
נכסים ובניין, המנוהלת על ידי דורון כהן, נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-3 מיליארד שקל, ופועלת בעיקר בתחום הנכסים המניבים והמגורים בישראל ובחו"ל. הכנסות החברה משכירות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-184 מיליון שקל.
בשבוע שעבר (ראשון) הודיעה נכסים ובניין כי חתמה על הסכם למכירת קרקע ברחוב המסגר בתל אביב תמורת 390 מיליון שקל. הרוכשות, דלק נכסים ואזורים, מתכוונות להקים במתחם, המשתרע על שטח של כ-3.9 דונמים, מגדל בן 40 קומות שיכלול שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים בשטח כולל של כ-37 אלף מ"ר.
בנוסף לכך, באותו היום דיווחה דיסקונט השקעות כי חתמה על הסכם למכירת אחזקותיה במגדל HSBC במנהטן, ניו יורק, תמורת 850 מיליון דולר. לאור שוויו של המגדל נכון לספטמבר, החברה צפויה לרשום בעסקה הפסד של כ-45 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה