השוק

נס רוכשת את DXC Technology ישראל ב-65 מיליון דולר

פעילות DXC Technology בישראל כוללת כ-600 מומחי טכנולוגיה, המתמחים במתן פתרונות לארגונים וגופים ממשלתיים. השלמת העסקה צפויה בתום הרבעון הראשון של 2022
איתמר כהן | 
אבי באום יו"ר חילן, שחר אפעל מנכ"ל NESS (צילום באדיבות חילן, הצלמניה של שרונה, ויקיפדיה)
חברת נס טכנולוגיות (NESS) מקבוצת חילן, העוסקת במתן שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע, הודיעה היום (שלישי) על חתימת הסכם לרכישת חברת DXC Technology ישראל תמורת 65 מיליון דולר. השלמת העסקה צפויה בתום הרבעון הראשון של 2022.
פעילות DXC Technology בישראל כוללת כ-600 מומחי טכנולוגיה, המתמחים במתן פתרונות לארגונים וגופים ממשלתיים, במטרה לסייע להם במשימותיהם הקריטיות תוך מודרניזציה של IT, אופטימיזציה של ארכיטקטורות נתונים, אבטחת מידע ומדרגיות בעננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים.
אבי באום, יו"ר קבוצת חילן, מסר כי "רכישת DXC ישראל צפויה להפוך את חילן לקבוצה המובילה בישראל בתחום טכנולוגיות המידע, והצטרפותה תהווה תוספת כוח משמעותית לפעילותנו בארץ, ותמצב את נס כמובילת השוק בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית והטכנולוגית".
 
שחר אפעל, מנכ"ל נס טכנולוגיות, הוסיף כי "הנהלת DXC ומאות מומחיה הם מהטובים בשוק מערכות המידע בישראל, והצטרפותם לקבוצת נס תתרום רבות ללקוחות הוותיקים והחדשים של שתי החברות, בעיצומו של עידן האצה טכנולוגית וטרנספורמציה דיגיטלית חסרת התקדים ומרובת האתגרים".
את נס טכנולוגיות ייצגו בעסקה עוה"ד מיקי ברנע, יובל לזי ומאיר וינקלר ממשרד ברנע ג'פה לנדה. את DXC ייצגו עוה"ד שירה מרגלית ועמית אדלמן ממשרד הרצוג.
קבוצת חילן, המנוהלת על ידי אלי זיברט, נסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של כ-4.2 מיליארד שקל. הקבוצה סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות של כ-1.2 מיליארד שקל - עלייה של 5.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. באחרונה רכשה חילן את חברת התוכנה חשבשבת ב-210 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה