השוק

הראל ויזל בעסקה גדולה: זה המותג המוביל שימכור בחו"ל

קבוצת האופנה פוקס קיבלה זיכיון להקים חנויות של המותג Mango גם בצפון אמריקה, כאשר בשלב הראשון תקים שש חנויות בקנדה. בנוסף, הוארך הזיכיון של פוקס לשיווק המותג בישראל
איתמר כהן | 
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
קבוצת האופנה פוקס דיווחה היום (חמישי) כי חברת Punto Fa SL הספרדית - בעלת מותג האופנה הבינלאומי Mango - הודיעה לחברה כי היא צפויה להאריך את הסכם הרישיון שלה למותג Mango בישראל עד לסוף 2031. Mango מפעילה בישראל 48 סניפים, ומוצריה נמכרים גם באתר טרמינל X.
בנוסף, חברת האופנה הספרדית החליטה להעניק לקבוצת פוקס רישיון להקמת חנויות בקנדה תחת המותג Mango לתקופה של 10 שנים. קבוצת האופנה הישראלית, שבשליטת הראל ויזל, צפויה להקים בשלב הראשון שש חנויות בטורונטו במהלך 2023-2022.
Mango היא חברת אופנה בינלאומית המעצבת, מייצרת ומשווקת בגדי נשים, גברים וילדים, וכן אביזרי אופנה נלווים. חברת Punto Fa SL, שנסחרת תחת השם Mango, הוקמה ב-1984, ומפעילה כיום כ-2,200 חנויות ב-118 מדינות ברחבי העולם.
 
בתחילת השבוע דיווחה חברת האופנה ריטיילורס, שבשליטת קבוצת פוקס, כי חתמה על הסכם עם חברת האופנה האמריקאית קונברס (Converse) להפצה בלעדית של מוצרי המותג בישראל לתקופה של ארבע שנים וחצי, החל ביולי הקרוב.
קבוצת פוקס, הנסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כמעט 7 מיליארד שקל, סיכמה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של כ-1.2 מיליארד שקל - גידול של כ-35.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-87.4 מיליון שקל, לעומת כ-54.1 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה