השוק

המהפך של העגבניות? זו החברה שעשויה להרוויח בענק

אבן דרך לאנרגי'ן בפיתוח עגבניות עמידות לוירוס הטובאמו: השלימה שלב משמעותי המוכיח את יעילות פיתוח תכונת העמידות לוירוס העגבניות, החברה ממשיכה לפעול למסחור בפועל במודל תמלוגים
מערכת ice |  1
עגבניות (צילום אורי לנץ פלאש90)
חברת אנרג'ין, הפועלת בתחום השבחת הצמחים והמזון באמצעות בינה מלאכותית, מדווחת היום על השגת אבן דרך משמעותית בפרויקט אותו היא מקדמת, לפיתוח והשבחה של זרעי עגבנייה בעלי תכונות עמידות לוירוס הטובאמו (ToBRFV). החברה כבר חתמה על הסמכי מסחור לתכונת העמידות, במודל המבוסס על פיתוח קניין רוחני תמורת הכנסות מתמלוגים.
אנרג'ין מעדכנת בדבר השלמת שלב משמעותי הכולל זיהוי אזור ייחודי ברצף הגנטי של הצמח, המהווה מקור לתכונת העמידות לוירוס הטובאמו. האזור שזוהה יאפשר לחברה להמשיך בתהליך פיתוח תכונת העמידות. למועד דוח זה, החברה נמצאת בתהליך הגנה על תכונת העמידות באמצעות פטנט.
 
לאנרג'ין שורת הסכמים מסחריים עם חברות זרעים למסחור זרעים עמידים לוירוס הטובאמו כנגד קבלת תמלוגים ממכירת הזנים והזרעים. במסגרת ההסכמים הללו, אנרג'ין תהיה זכאית לתמלוגים למשך 10 שנים, החל מהמועד בו חברות הזרעים ימסחרו זרעים המכילים את תכונת העמידות. להערכת אנרג'ין, הכנסות מכל אחד מההסכמים עשויות להצטבר לסכום מהותי של מיליוני דולרים, זאת ככל ששלב הפיתוח יושלם בהצלחה והחברה תגיע לשלב ההטמעה והמסחור.
ד"ר גיל רונן, מייסד ומנכ"ל אנרג'ין: "אנו שמחים לעדכן היום על השגת אבן דרך משמעותית לקראת השלמת הפרויקט לפיתוח תכונות עמידות לוירוס הטובאמו התוקף גידולי עגבניות בכל רחבי העולם, ממש כמו הקורונה. שוק זרעי העגבניות העולמי נאמד בכ-1.1 מיליארד דולר ואנרג'ין כיום הנה החברה היחידה הממסחרת עמידות טבעית שתאפשר לחברות זרעים למכור לחקלאים זרעי עגבניות העמידים לוירוס. מדובר בבשורה משמעותית לחקלאות ועולם המזון העולמי שתשפיע לטובה על מחירי העגבניות ואיכותן". 
"כבר היום אנרג'ין מחזיקה בשורה של הסכמי מסחור עם חברות זרעים, ועם השלמת הפיתוח אנו צפויים ליהנות מהכנסות מתמלוגים בהיקף של מיליוני דולרים מכל הסכם. אנו נמשיך לפעול להשלמת הפיתוח ובמקביל לחתימה על הסכמי מסחור נוספים שייתמכו בצמיחתה העתידית של אנרג'ין."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחלות וטעם
    מולייר 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם על ההינדוס הזה של פירות וירקות מאבדים תתטעם ומגיעים וריאנטים חדשים של חיידקים ומחלות חדשות עזבו את הטבע כפי שהוא .
    סגור