השוק

הראל ויזל מינה את בנו למנכ"ל, כמה ירוויח לחודש?

מורן ויזל, בנו של יו"ר פוקס הראל ויזל, מונה למנכ"ל נייקי NSP ישראל. תוך 7 שנים התקדם ממנהל מכירות למנכ"ל, מה תהיה משכורתו החודשית?
איתן לויטס |  4
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
יבואנית ומשווקת מוצרי האופנה ריטיילורס, הודיעה לאחרונה על שינוי בתנאי ההעסקה של בנו של הראל ויזל, מורן ויזל. ויזל האב, בעל השליטה בקבוצת פוקס ויו"ר דירקטוריון ריטיילורס, מעסיק את בנו בחברה ומינה אותו לא מכבר לתפקיד מנכ"ל ניקיי NSP ישראל.
העדכון האחרון בתנאי ההעסקה והתפקיד מגיע לאור הקידום, ולדברי החברה הם ראו שהתנאים סבירים, הוגנים ולטובת החברה. מורן ויזל הוא בוגר לימודי מנהל עסקים במרכז הבינתחומי (אוני' רייכמן), ומשנת 2016, כשהיה בן 21, הוא מועסק בחברה. שנתיים אחרי, בגיל 23, מונה למנהל המכירות של מועדון כרטיסי האשראי של חברת פוקס, ועוד שנה לקחה לו להתקדם לתפקיד מנהל מכירות איזורי בפוט לוקר.
על פי הדיווחים, בתפקידים אלו קיבל משכורת חודשית של כ-15 אלף שקל והטבות שונות. בשנת 2020 מונה מורן ויזל לסמנכ"ל הפעילות של נייקי בישראל, וכעת התקדם לתפקיד מנכ"ל, 7 שנים בלבד לאחר כניסתו לקבוצה. בתפקידו הקודם כסמנכ"ל מכירות פעילות נייקי בישראל, קיבל על פי הדיווחים 25 אלף שקל, ולאחר מכן קיבל העלאה ל-27.5.
 
בתפקידו החדש כמנכ"ל, ירוויח מורן ויזל כ-35 אלף שקל לחודש ב-2022. בתחילת 2023 משכורתו תועלה ל-40 אלף שקל, ובינואר 2024 היא תועלה ל-45 אלף שקל.
מורן ויזל הוא לא היחיד מהמשפחה שמועסק בקבוצת פוקס. יו"ר הקבוצה הראל ויזל מעסיק גם את בתו ירדן כמנהלת המסחרית של רשת האופליין "ביי ארי" המשווקת בגדי יוגה ופילאטיס. גם בעלה תומר צ'פניק מועסק בקבוצה, וגם אחיה איתי ויזל. למרות שהקידום שלהם מהיר יחסית לשאר העובדים, בעל השליטה בפוקס מכניס את בני משפחתו לחברה בתפקידים התחלתיים, נותן להם קודם לצבור ניסיון בשכר דומה למקביליהם, ולרכוש השכלה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ויזל וחברות פוקס !!
    אחד מהעם 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צרות של עשירים - יש משפחות שאין להם מה לאכול ויש משפחות בהן הבעלים כבר יודעים את גובה שכר מקורביהם שנים מראש - חזירות קפיטליסטית כבר אמרנו ?
    סגור
  • בקומוניזם כולם עניים באותה מידה (ל"ת)
    אני 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מורן בחור יוצא דופן, יש לו את כל התכונות הטובות להצליח! (ל"ת)
    חיים ס. 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עובדים על כולנו
    אבנר 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכל חברה נורמלית אסור שתהיה קרבה ראשונה בין עובדים בכדי למנוע מצב של כוח ומעילות. כנראה שפוקס עובדים אחרת...
    סגור