השוק

הסטארטאפ סילברפורט השלים סבב גיוס של 65 מיליון דולר

סילברפורט עוסקת בהגנה על זהות משתמשים ומאפשרת לארגונים להתגונן מפני זהויות בדויות; לאחר סבב הגיוס הנוכחי משלימה סילברפורט גיוסים של למעלה מ-100 מיליון דולר
ניצן כהן | 
מייסדי סילברפורט (צילום מיכה לובטון)
הסטארטאפ סילברפורט (Silverfort), השלים סבב גיוס C בהיקף כספי כולל של 65 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי מביא למעשה את הגיוסים של החברה מאז הקמתה ליותר מ-100 מיליון דולר.
סילברפורט פיתחה פלטפורמה להגנה על זהויות משתמש ומאפשרת לארגונים למנוע תקיפות סייבר שעושות שימוש בזהויות משתמש גנובות, את הסבב הובילה קרן Greenfield Partners לצד מספר קרנות נוספות ומשקיעים אסטרטגיים, ביניהם: ,GM Ventures, Acrew Capital, Vintage Investment Partners, יחד עם המשקיעים הקיימים: StageOne Ventures, Singtel Innov8, Citi Ventures, Aspect Ventures ו-Maor Investments. 
 
הפלטפורמה של סילבפורט היא למעשה שכלול של מנגנוני אבטחה ארגונית שמאפשרת ללקוחות להפעיל אימות וגישה באופן אחיד על כלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן, כולל מערכות רבות שלא היה ניתן להגן עליהם קודם, וזאת לראשונה ללא צורך לבצע שינויים באותן מערכות.
מרבית הארגונים בעולם משתמשים במספר פתרונות הזדהות שונים במקביל, חלקם בתוך הרשת וחלקם בענן, שלרוב שייכים לספקים שמתחרים אלו באלו ולכן הפתרונות אינם מתקשרים זה עם זה.
משמעות הדבר היא שכל פתרון הזדהות רואה תמונה חלקית של הארגון - משתמשים מסוימים, סביבות ענן ספציפיות, או סוג מסוים של מערכות - וכמו כן ישנן עדיין מערכות רבות שאינן תומכות כלל באימות מאובטח. הטכנולוגיה הייחודית של Silverfort מאפשרת להפעיל הגנה על זהויות באופן אחיד על פני כל המשתמשים, מכשירי הקצה והמערכות בארגון, באמצעות שכבת הגנה אחידה ושקופה הפועלת מעל כל פתרונות ההזדהות הקיימים, מזהה איומים ומונעת אותם בזמן אמת. הפתרון של Silverfort מוביל תחום חדש וצומח בסייבר, שמכונה על ידי גרטנר Identity Threat Detection and Response. 
"80% מכלל תקיפות הסייבר עושות כיום שימוש בזהויות גנובות, ויש ביקוש חזק מאוד לפתרון שייגן על זהויות בצורה רחבה ואחידה על פני הארגון כולו, ולא רק עבור חלק מהמערכות וצורות ההתחברות״. מספר הד קובץ, מייסד שותף ומנכ״ל Silverfort. ״רבים מהלקוחות שלנו דיווחו על מקרים בהם הפלטפורמה זיהתה ועצרה השתלטות על חשבונות וניסיונות הפצת תוכנות כופר ברשת הארגונית שלהם, שאף מוצר אחר לא יכל למנוע.
"הטכנולוגיה שלנו מעצבת מחדש את שוק אבטחת הזהויות באופן שיתאים לעולם המודרני שבו אנשים עובדים מכל מקום ומתחברים למערכות מסוגים רבים שעשויות להימצא בכל מקום. חלק מהספקים הגדולים בשוק כבר זיהו שמדובר בפריצת דרך והתחילו לאחרונה למכור את המוצר שלנו ללקוחותיהם. המספרים מדברים בעד עצמם: יותר מ-90% מהארגונים אשר מתנסים בפלטפורמה הופכים ללקוחות, ולכן מידי חודש מתווספים ללקוחותינו עשרות ארגונים חדשים, כולל כמה מהחברות הגדולות בעולם״.
״חברת Silverfort עבדה במשך שנים כדי לפתח טכנולוגיה ייחודית שפותרת בעיית אבטחת מידע קשה מאוד". אומר אייברי שוורץ, שותף בקרן ההשקעות Greenfield Partners, אשר הצטרף לדירקטוריון החברה. ״אנחנו מתרשמים מאוד מההצלחה של הטכנולוגיה הזו בשוק, ומהחזון והמנהיגות של הנהלת החברה. אנו נרגשים להצטרף למסע המשותף ומאמינים שהמומנטום החזק שיש כרגע לחברה הוא רק ההתחלה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה