השוק

הסוף למלחמה: טוכמאייר ורוזן סיכמו על רכישת כצמן החוצה

בשלב הזה סוכם עקרונית על רכישת חלקו של כצמן בנורסטאר; ההצעה כוללת פידיון מלא של אגרות החוב שבמחזור של נורסטאר, בחינת ביטול חלוקת מניות גזית כדיווידנד בעין; המחיר המוצע הוא 55.55 שקל למניה, גבוה ב-10% מהמחיר בשוק
ניצן כהן |  1
חיים כצמן, ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום יחצ גזית גלוב, יחצ, דן פרץ, vecteez)
הסוף למלחמה בין כצמן לרוזן וטוכמאייר. קנדה ישראל סיכמה עקרונית על רכישת חלקו של חיים כצמן בנורסטאר במחיר של 55.55 שקל למנית נורסטאר שהוא גבוה בכ-10% ממחיר המניה הבוקר בבורסה. בשלב הזה לא מדובר בהסכמות אלא בתחילתו של מו"מ. את ההצעה העבירה ישראל קנדה לדירקטוריון נורסטאר וככל הנראה ההצעה התקבלה בסכמה ראשונה של כצמן למהלך.
 
ההצעה כוללת כמה מהלכים בינהם: פירעון מלוא אגרות החוב של נורסטאר ורכישת מניות של בעלי המניות האחרים בחברה במחיר של 55.55 שקל למניה. לבעלי המניות בנורסטאר תינתן האפשרות לקבל מחצית מהכסף במניות גזית גלוב ומחזית מהכסף במזומן ביחס של 1:1.88 כלומר עבור כל מניית נורסטאר ניתן יהיה לקבל 1.88 מניות גזית מחצית במזומן ומחצית במניות גזית.
יש לציין כי במסגרת המאבק שהתפתח בין רוזן לטוכמאייר לחיים כצמן החליטה נורסטאר לחלק חלק ממניות גזית גלוב כדיווידנד בעין מה שהופך את רכישת השליטה בה (בשרשור) לכמעט בלתי אפשרית ללא שיתוף פעולה של כצמן עצמו.
באופן עקרוני כצמן לא היה מעוניין למכור את השליטה בגזית עצמה אבל לטענת מקורבים אליו: לכל נכס יש מחיר ולא מן הנמנע שהמחיר שישלמו רוזן וטוכמאייר יניח את דעתו של כצמן כי עדיף כסף על השולחן ממלחמת עולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה מאוד שיחקו אותה (ל"ת)
    שמוליק 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור