השוק

צ'ק פוינט שוב ניפצה את התחזיות, איך הגיבה המניה?

חברת הסייבר הישראלית עקפה את התחזיות בשורות ההכנסות והרווח למניה, ורשמה עלייה משמעותית בהכנסות ממנויים קבועים – אך המניה הגיבה בירידה חדה
יאיר מור | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
ענקית הסייבר הישראלית צ'ק פוינט, המספקת פתרונות אבטחת מידע לארגונים, פרסמה בצהריים את הדו"ח הרבעוני שלה לסיכום שלושת החודשים הראשונים של שנת 2022, והצליחה לעקוף קלות את התחזיות.
החברה רשמה מינואר עד מרץ הכנסות בסך 543 מיליון דולר – עלייה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; מתוכן 202 מיליון דולר הכנסות ממנויים, המהוות הכנסה מתמשכת ובטוחה יחסית – עלייה של 14% לעומת ההכנסות מסוג זה לפני שנה; רווח תפעולי (Non-GAAP) בגובה 239 מיליון דולר, המייצגים 44% מההכנסות אך ירידה של 2.8% לעומת הרבעון הראשון של 2021; רווח נקי (Non-GAAP) של 204 מיליון דולר – ירידה של 3.3%; ורווח למניה (Non-GAAP) של 1.57 דולר – עלייה של 2% ומעל התחזיות לרווח של 1.54 דולר למניה.
 
החברה ציינה כי היא מחזיקה ב-3.8 מיליארד דולר במזומן ונכסים נזילים, ובמהלך הרבעון ביצעה רכישה חוזרת של 2.5 מיליון מניות במחיר כולל של כ-325 מיליון דולר.
מייסד ומנכ"ל החברה, גיל שוויד, אמר כי "היה לנו רבעון ראשון מצוין; סך ההכנסות והרווח למניה הגיעו לטווח העליון של התחזיות שלנו. ראינו דרישה חזקה למוצרי משפחת Quantum שלנו וחוזק מתמשך במוצרי CloudGuard ו-Haemony. ההחמרה העולמית במתקפות סייבר גורמת לחברות לחשוב מחדש על הגישה המיושנת של פתרונות נקודתיים נפרדים ולעבור לגישה אחודה יותר למניעת 'מגפת הסייבר' הבאה".
למרות הדו"ח החיובי, מניית החברה רשמה בשעות שלפני המסחר בבורסת נאסד"ק ירידה של כמעט 6%, לאחר שביום המסחר הקודם ירדה בשיעור של 2.41%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה