השוק

הראל ויזל חושף: האם בנו מורן יחליף אותו בתפקיד?

מנכ"ל חברת פוקס, הראל ויזל, כבר מתחיל לחשוב על פנסיה ורומז מי יירש אותו באחד התפקידים החזקים בענף: האם היורש - בנו מורן - שלאחרונה התקדם בחברה, יקבל את התפקיד הנחשק בעוד כמה שנים?
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי ונתי שוחט פלש 90)
מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, התראיין השבוע לפודקאסט החדש של הכריש דובי פרנסס, וסיפר גם על מאחורי הקלעים של אחד האנשים החזקים במשק הישראלי. על הדרך גם סיפק הצצה לעתידו האישי והמקצועי.
ויזל הוא המרואיין הראשון של פרנסס בפודקאסט שנקרא "ההחלטה", שיהיה בעברית ועבור הקהל הישראלי: "בעיניי, הרבה החלטות עסקיות קריטיות שקיבלתי באו ממקום כזה - השראה שקיבלתי ותרגמתי בחלוף הזמן לביצוע", כתב הכריש על הקמת הפודקאסט, "מאוד הסתקרנתי לשאול ולשמוע מאנשים שאני מגדיר כמהפכנים ומחוללי שינוי, מה הניע אותם לקבל החלטות קריטיות ששינו את מסלול חייהם לנצח".
 
בפרק הראשון, כאמור, התראיין מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, וסיפר על השינו שעבר בגיל 26 כאשר אביו נפטר מהתקף לב והיה עליו לקבל החלטה להמשיך את עבודתו של אביו כמנהל מכירות בחברת פוקס ומכירת חולצות טי-שירט, וכאשר ראה שהעסק מתרחב - פנה לאברהם פוקס וביקש ממנו בלעדיות לפתוח רשת חנויות. 
לדברי ויזל, המוטיבציה שלו להמשיך לא רק קשורה בכסף "תמיד יש מוטיבציה להצליח", אמר מנכ"ל פוקס בן ה-56, שגם לא היסס להשיב על השאלה איפה הוא יהיה בשנת 2030: "בפנסיה", אמר ויזל לפרנסס והוסיף כי יהיה יו"ר במשרה חלקית.
מנכ"ל פוקס שומר על בני משפחתו שכמובן עובדים בחברה. כך, מורן ויזל, בנו של הראל, מונה למנכ"ל נייקי NSP ישראל ותוך 7 שנים התקדם ממנהל מכירות למנכ"ל, ובינואר 2024 משכורתו החודשית תעלה ל-40 אלף שקל בחודש. ויזל גם מעסיק בחברה את בתו, ירדן, וחתנו. האם היורש מורן יהיה המחליף של איש העסקים? ויזל מספק תשובה מפתיעה: "ממשיך דרכי יהיה מי שהכי טוב", הוא אומר ומאותת לבני משפחתו שלא רק הגנים קובעים: "אין נפוטיזם, זה לא קשור למשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה