השוק

יהושע TBWA תפרסם את מותגי נעמן, ורדינון ודיסני הום

אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA לניהול תקציב הפרסום של מותגי הקבוצה הבולטים
מערכת ice | 
דודי כהן (צילום אמיר יהל)
אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, הודיעה כי בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA לניהול תקציב הפרסום של מותגי הקבוצה: נעמן, ורדינון ודיסני הום. בין מותגי הקבוצה נמנים גם: בוניטה דה מאס, דיסני הום, אפרודיטה,GANT, G-STAR  SOHAM ותכשיטי מגנוליה.
 
אקסטרה ריטייל נמצאת בבעלותו המלאה (100%) של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן, ומנהלת מחזור פעילות של כמיליארד שקל בשנה בקירוב. לדברי דודי כהן, מנכ"ל קבוצת "אקסטרה ריטייל: "בשנים האחרונות הודות לאיתנות הפיננסית, מיישמת הקבוצה ובהצלחה רבה אסטרטגיית צמיחה מואצת, שבאה לידי ביטוי בגיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB המונה כ-300 אלף חברים. אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".
 
נבו כרמי, שותף בפרסום יהושע TBWA: "אנחנו גאים ונרגשים להירתם לטובת בניית האסטרטגיה השיווקית והפרסום למותגים המובילים בישראל בקטגוריות כלי הבית והטקסטיל". ביולי השנה רכשה אקסטרה ריטייל את "אקיפ החברה לציוד מלונאי בע"מ", שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה