השוק

ההימור של ניר צוק: זה איש הכספים של הבנק החדש

יניב סלומון ישמש לראשונה בחייו כחשבונאי ראשי, וזאת לאחר שקיבל את הקפיצה בבנק מזרחי טפחות. מי שזיהה את הכישרון העולה הוא החשבונאי הראשי של מזרחי-טפחות, מנחם אביב, שמינה אותו מהר מאוד לעוזרו האישי | מאחורי הקלעים של הבנק החדש esh כתבה שנייה בסדרה
מערכת ice | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
לאחר כמעט שנתיים של הכנה מאחורי הקלעים, הבנק הדיגיטלי החדש של ניר צוק קיבל את הרישיון המיוחל של בנק ישראל ויצא לדרך. שמו של הבנק החדש בישראל ייקרא "בנק אש ישראל" - esh, וזאת לאחר השקעה מאסיבית של מייסד פאלו אלטו שהכניס את היד עמוק לכיס כדי למממן את המהלך.
מלבד צוק, היזמים של המהלך הינם יובל אלוני, אלכס ליברנט ואלון שיין, כאשר מי שקיבל את המושכות לתפקיד יו"ר הבנק החדש הוא פרופ' שמואל האוזר, לשעבר ראש רשות ני"ע. מנכ"ל בנק אוצר לחייל לשעבר, קובי מלכין, יקבל את תפקיד המנכ"ל. מי שעוד הגיעה מבנק אוצר לחייל היא רות לפיד שתנהל את חטיבת ניהול הסיכונים בבנק esh.
 
אחד התפקידים המורכבים והמתאגרים בבנק, הוא כמובן החשבונאות והכספים, כאשר מי שקיבל את המושכות לתפקיד החשבונאי הראשי הוא יניב סלומון, יוצא בנק מזרחי טפחות שקיבל קידום משמעותי בקריירה שלו.
סלומון, בן ה-40, בעל תואר ראשון ושני בחשבונאות באוני' בר אילן, התחיל את הקריירה שלו בבנק מזרחי טפחות לפני עשור במחלקת החשבות, ולאחר מכן בחברת אינטרנט גולד קווי זהב בע"מ, ובחברת ההחזקות תחת בזק - בי קומיוניקיישנס.
לאחר מכן בבנק מזרחי טפחות שימש סלומון כרואה חשבון בחטיבת החשבונאות של הבנק, ומי שקידם אותו היה מנהל חטיבת המידע ודיווח כספי והחשבונאי הראשי - מנחם אביב. סלומון קיבל את הערכתו של החשבונאי הראשי שראה בו כבחור צעיר עולה, מוכשר ובעל יכולות, וקידם אותו לתפקיד עוזרו האישי.
לפני כשנה וחצי מינף סלומון את הצלחתו בבנק מזרחי טפחות, ועבר לתפקיד אחד המאתגרים בעולם הבנקאות - ויהיה החשבונאי הראשי בבנק החדש - כאשר הדמות שמעליו - סמנכ"ל הכספים - עוד לא הגיעה להסכמות בקרב יזמי הבנק. את סלומון בבנק מזרחי טפחות החליפה נרקיס אקהאוס. היזם ניר צוק הביא את המושכות לכוכב העולה בעולם החשבונאות, וניתן רק לחכות ולראות האם יוכיח את עצמו בתפקיד החדש והמורכב גם בגיל צעיר, בתפקיד שכידוע הוא מקפצה לתפקידים הבכירים בעולם הבנקאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה