השוק

חברת סטורג' דרופ בשיתוף פעולה בניחוח ספרדי

חברת האנרגיה סטורג' דרופ הודיעה היום (שני) על שיתוף פעולה עם חברת אחסון האנרגיה התרמית הספרדית, BioFresh Group Limited
מערכת ice | 
שי כהן סטורג' דרופ (צילום ישראל הדרי)
חברת האנרגיה סטורג' דרופ (StorageDrop), הודיעה היום (שני) כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת BioFresh Group Limited הספרדית המתמחה בפרויקטים של אחסון אנרגיה תרמית, ומספקת מוצרים מותאמים ופתרונות מפתח (Turnkey) בתחום הקירור התעשייתי לתעשיית המזון והמלונאות בתחום זה.
על פי מזכר ההבנות, בכוונת הצדדים לשתף פעולה לצורך קידום שיווק ומכירה של מוצרי החברות ללקוחות בארץ ובחו"ל, אפיון פרויקטים משותפים ללקוחות פוטנציאליים, והפעלה ותחזוקה של הפרויקטים המשותפים בתום ההקמה. במסגרת שיתוף הפעולה בכוונת החברות להקים מערכת אגירת אנרגיה לייצור קור בספר המבוססת על טכנולוגיה משולבת של שתי החברות.
 
מערכת ייצור הקור CoolDrop תוכננה לאספקת קירור ומיזוג אוויר למבני תעשייה וחדרי קירור תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. תהליך הקירור מתבצע ללא שימוש במדחס, אלא באמצעות משאבה הדוחסת קרר טבעי ומאפשרת תהליך קירור ברמת ביצוע הגבוהה ממעגלי קירור קיימים, המשתמשים בחומרים הפוגעים בסביבה.
שי כהן, מנכ"ל סטורג' דרופ בירך: "מערכת אגירת הקור הייחודית שפיתחנו משלימה לפעילות האגירה התרמית של ביו פרש הספרדית בתחום הקירור התעשייתי. הטכנולוגיה מאפשרת מיזוג וקירור בצורה חסכונית וללא פגיעה בסביבה ואנו פועלים להקים מערכת אגירת אנרגיה לייצור קור בספרד המבוססת על טכנולוגיה משולבת של שתי החברות ולהחדירה בקרב לקוחות בתעשיית המזון והמלונאות באתרים בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה