השוק

הלמן-אלדובי חוברת לממשלת צ'אד בפרויקט לייעור הסהרה

חברת הלמן-אלדובי טכנולוגיות מודיעה על חתימת הסכם עם ממשלת צ'אד, אשר מטרתו לשפר את תנאי האקלים במדינה באמצעות פיתוח החקלאות הימית והרחבת שוק ייצור הגומי הערבי
מערכת ice | 
הלמן אלדובי בצאד (צילום הלמן אלדובי טכנולוגיות)

חברת הלמן-אלדובי טכנולוגיות מודיעה היום (חמישי) כי חמתה על הסכם חדש עם ממשלת צ'אד, במסגרתו היא תסייע לייעור מדבר הסהרה ולפיתוח החקלאות הימית המקומית, באמצעות סיוע של חברות סטארט-אפ ישראליות

הפרויקט החדש מטרתו להביא למהפכה בכלכלה ומידת איכות הסביבה בצ'אד, אשר מרבית אוכלוסייתה סובלת מתנאי עוני וחוסר ביטחון תזונתי. מרכז התכנית היא להביא להפחתה של הזיהום הסביבתי אשר נוצר בעקבות פעילותה של תעשיית הבשר. הדבר יתבצע דרך יצירת חקלאות מעגלית שתעשה שימוש בשאריות של תעשיית הבקר וכך תפיק חלבונים ושמנים לגידול דגים ופיתוח החקלאות הימית.


כמו כן, חלק עיקרי בפרויקט הוא ייעור מדבר הסהר במעל לחצי מיליון עצי שיטה, אשר ייסעו בהפקת גומי ערבי - תחום שבו צ'אד כבר מובילה עיקרית בעולם. שני האלמנטים הללו יוכלו לסייע למדינה בהבטחת תזונה מספקת, יצירת מקורות תעסוקה חדשים, צמיחה כלכלית, שדרוג תנאי העבודה ואף להעסקה של נשים וצעירים. כל זאת כמובן לצד השיפור הצפוי בתנאי האקלים במדינה.

רוני הלמן, מייסד הלמן-אלדובי, מסר: "בכוונתנו לגייס גורמים בינלאומיים לסיוע ומעורבות בפרויקט ולשלב חברות סטארט-אפ ישראליות ביישומו. לארגונים רבים יש עניין בקידום אוכלוסיית אפריקה וחברות מחויבות לפעול לאיזון פליטות הפחמן, בין השאר באמצעות השקעה בפרויקטים ירוקים ורכישת זכויות פחמן. יישום התוכניות שלנו במלואן יביא לספיחת 1.5% מפליטות הפחמן העולמיות לאורך 100 שנים והפחתת קצב עלית פני הים ב-15%".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה