השוק

הכריש של קשת 12 זוכה לחיזוק: ניר צוק משקיע מיליונים

יזם הייטק הישראלי ניר צוק השקיע כ-6 מיליון שקלים בפלטפורמת הדיגיטלית FINQ 
מערכת ice | 
ניר צוק (צילום JL Watkins)
היזם ניר צוק משקיע 6 מיליון דולר בפלטפורמה הדיגיטלית FINQ, הנחשב למרקטפלייס הראשון בעולם למוצרים פיננסיים המבוסס על בינה מלאכותית. עד כה הושקעו ב- FINQ כ- 5 מיליון דולר ע״י היזם אלדד תמיר, אשר מככב בתוכנית 'הכרישים' בקשת 12, ומשקיעים פרטיים נוספים.
חברת FINQ מעסיקה 15 עובדים במשרדי החברה בתל אביב, ובעקבות הגיוס היא צפויה לצרף עשרה עובדים נוספים. FINQ פיתחה מרקטפלייס נגיש ומקיף למוצרים פיננסיים, פנסיוניים וביטוחים, המאפשר לכל משתמש לקבל מידע מותאם אישית עבור קבלת החלטות פיננסיות, הצעות השקעה, ופתיחת תיק השקעות, תוך עמידה ברגולציה מחמירה.
בחברה טוענים כי בעזרת טכנולוגיה חכמה, הפלטפורמה של FINQ מייתרת את המתווכים הפיננסים וממקסמת את תועלתו של הלקוח ולא את זו של הסוכן הפיננסי. כמו כן, FINQ מסייעת לאנשים ומשקיעים להימנע מהפקרה של כספים יקרים בידיים בעלות אינטרס מנוגד משלהם.
 
אלדד תמיר, בעלים של בית ההשקעות תמיר פישמן, ומנכ״ל ומייסד  FINQ אמר בין היתר: ״FINQ הוקמה כדי להכניס טכנולוגיה, שקיפות ונגישות לעולם ההשקעות המיושן. באמצעות AI, אנחנו לוקחים את תחושת הריחוק והניכור שהציבור חש כלפי נושאים כלכליים מסוג זה ומעבירים לידיו את הידע והכוח הצרכני, בדיוק כפי שקרה בתעשיות ענקיות דומות ע״י חברות כדוגמת אמזון, בוקינג, ועוד רבות אחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה