השוק

קבוצת אדאני מצמצמת את יעד ההכנסות בצל הדוח החריף עליה

כחודש לאחר פרסום הדוח החריף על התנהלותה, קבוצת אדאני מצמצם ביותר מחצי את יעד ההכנסות שלה לשנה הקרובה לרמה של 15%-20%. לצד זאת, תנסה לזכות בחזרה באמון המשקיעים שלה בעזרת פעולות צמצום הוצאות
מערכת ice | 
גאוטם אדאני (צילום פלאש 90/ שיר טורם, shutterstock)
בחודש שעבר פורסם דוח נוקב על התנהלותה של קבוצת אדאני, הרוכשת של נמל חיפה. בעקבות הדוח הקשה החברה החלה לאבד מיליארדים ואף ביטלה הנפקה ברגע האחרון. כעת מתברר שהקבוצה הודיעה על צמצום משמעותי ביעד הצמיחה שלה ועל ניסיון לצמצם הוצאות.
טרם פרסום הדוח החברה רשמה יעד הכנסות צמיחה של 40%. היום (שני) מדווח כי הצפי הצטמצם בחצי ועומד על 15%-20% בלבד. לצד זאת, החברה תנסה כעת לזכות מחדש באמון המשקיעים שלה וזאת באמצעות הליך צמצום הוצאות שכולל גם לקיחת צעד אחורה ממדיניות ההתרחבות האגרסיבית בה נקטה עד כה.
 
על פי ההערכות החברה תנסה לשמר מזומנים, להחזיר את חובותיה ובמקביל לחזק את המניות שלה. כזכור, הדוח שפורסם על ידי חברת הינדנבורג האשים את קבוצת אדאני בהונאה בדוחות ובמניפולציה במסגרת המניות. הדבר גרם לקבוצה לבטל את ההנפקה שתכננה ברגע האחרון והסבירה כי הדבר נובע מירידת הערך במניות של החברות הבת שלה.
לצד זאת, לאחרונה הגיע אדאני עצמו לארץ לביקור בנמל חיפה, אותו הקבוצה רכשה לאחרונה. בנאום אמר: "קיבלנו לידינו כמות נכבדת של נדל"ן. אני משוכנע שבעזרת הממשלה נשנה את קו הרקיע של חיפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה