השוק

בנק ישראל מגביר היערכות למתקפת סייבר עם מערכת חדשה

בנק ישראל רכש את המערכת של חברת פאדום שעוסקת במניעה וגילוי של מתקפות סייבר; בדו"ח הפיקוח על הבנקים האחרון סימן המפקח, יאיר אבידן, את איומי הסייבר כאחד מגורמי הסיכון של המערכת הבנקאית
ניצן כהן |  1
אבטחת מידע וסייבר (צילום pexels, freepik, pixabay)
בנק ישראל מגביר את ההיערכות שלו למתקפות סייבר ורכש את המערכות של חברת פאדום הישראלית. הרכישה באה בעקבות מתקפות הסייבר על גופים מרכזיים כמו :דואר ישראל, רכבת ישראל, אוניברסיטאות ובנקים, בנק ישראל רכש את כלי המיפוי ההיברידי של פאדום על מנת למנוע מבעוד מועד מתקפות סייבר נגד השרתים הרדומים בארגון.
הטכנולוגיה של פאדום ,סטארט-אפ שפועל בתחום מערכות המידע והענן, עשויה למנוע מחדלים כאלה עוד לפני שקרו וכך היא למעשה מקדימה את התקיפה ומונעת אותה.
 
כלי מיפוי התלויות בין האפליקציות והשרתים (Application Dependency Mapping) של ממפה את כל סביבת ה-IT ומזהה תלות בין הרכיבים השונים. הטכנולוגיה סורקת בתוך פחות מ-60 דקות את כל שרתי הארגון במטרה למפות את כלל השרתים, לזהות שרתים רדומים ולקבל תמונה הוליסטית של רשת הקשרים ביניהם. מלבד לניהול פרואקטיבי הטכנולוגיה עוזרת לארגונים על ידי מיקרו פילוח של יכולות להגביל את רדיוס התקיפה כאשר היא קוראת.
ככל הנראה הסיבה המרכזית להזנחת השרתים הרדומים עד היום היא החשש ששינויים קטנים בשרתים אלו עלולים להפיל שרתים אחרים הקשורים אליהם ואף לגרום נזק לכלל רשת הענן הארגונית. פתרון זה מאפשר לאנשי מערכות מידע והאקזקוטיבות בארגונים לתת מענה לחולשות קיימות ברשת הענן שלהם ולמנוע מתקפות סייבר מבלי לחשוש מפגיעה בשרשרת השרתים שלהם. מלבד להגנה מפני מתקפות סייבר.
סדר בשרתים מייעל את משאביי החברה וחוסך לא מעט כסף לארגונים בכך שהם מזהים שרתים שאינם בשימוש או כאלו שאינם נחוצים יותר. אביב הוקר מייסד וCRO של פאדום מבהיר כי "במציאות דינמית היכולת לקבל עיניים על סביבת המחשוב ולדעת מה קורה בזמן אמת היא קריטית לניהול שגרה שותפת בארגונים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה רוכשים? (ל"ת)
    א.מאסק 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור