השוק

בלאגן בדנאל: דרישה להדחת היו"ר לאחר ההפסדים ברבעון

אחרי הרבעון ההפסדי הראשון מזה עשור וחצי, יוניברסל מוטורס, בעלת מניות בדנאל, מבקשת לערוך אספת בעלי מניות מיוחדת, לצורך דיון בהדחתם של היו"ר רמי אנטין ושני דירקטורים נוספים
מערכת ice | 
אילן ישראל, מנכ"ל קבוצת דנאל (צילום Moment הפקות צילום)
חברת דנאל פרסמה אתמול (רביעי) את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2023, מהן עולה כי לראשונה מזה 15 שנים - החברה רשמה הפסד נקי רבעוני. לשיא השלילי הזה ישנן השלכות ויוניברסל מוטורס, אחת מבעלות עניין בדנאל, מבקשת לערוך אספת בעלי מניות מיוחדת, לצורך דיון בהדחתם של היו"ר רמי אנטין והדירקטורים נורית טויזר זקס ואלון אדיר.
דנאל רשמה הפסד תפעולי של 7.4 מיליון שקל, אשר נבע בעיקר מכישלון היוזמות במגזר הרפואי: רכישת חברות "עיניים" ו-"מנור", כמו גם רכישת 23% ממניות של חברת אביב סיינטיפיק. כל שלושת העסקאות, כאמור, לא הוכיחו את עצמן וביוניברסל מוטורס כבר סימנו את מי שהם רוצים לראות כנכנסים לראש הארגון: סיגל רגב, פרופ' רחלי מגנזי, וד"ר טל פרלוק.
 
בדנאל אין גרעין שליטה, ולפי שיוניברסל מוטורוס מחזיקה ב-7.81 מהון המניות היא יכולה לדרוש אסיפה כללית (כפי כל המחזיק ביותר מ-5%).
על פי בקשת יוניברסל מוטורוס במכתב שנשלח לחברי הדירקטוריון, נכתב כי היא מבקשת לכנס אספה כללית מיוחדת כדי להדיח את היו"ר רמי אנטין, והדחת 2 דירקטורים: אלון אדיר ונורית טויזר זקס. בנוסף, כאמור, בחברה מציעים למנות במקומם את סיגל רגב, פרופ' רחל מגנזי וד"ר טל פרלוק. לאחר הודעת יוניברסל מוטורוס, המניה שצנחה לאחר הדו"חות, החלה לזנק שוב.
מניית דנאל. צילום מסך גוגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה