השוק

למרות הירידה ברווח: אופל בלאנס מחלקת דיבידנד של 3.2 מיליון שקל

חברת אופל בלאנס השקעות מפרסמת היום את התוצאות שלה לרבעון השני של השנה ואלו מציגות הכנסות של כ-22.7 מיליון שקל, אך קיטון ברווחים לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. למרות זאת, החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד של 3.2 מיליון שקל
מערכת ice | 
אופל בלאנס (צילום אופל בלאנס)
חברת אופל בלאנס השקעות, המעניקה שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, מפרסמת היום את התוצאות שלה לרבעון השני של השנה ואלו מציגות הכנסות של כ-22.7 מיליון שקל - גידול של 3% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה האחרונה.
לעומת זאת, ההכנסות משירותים פיננסים נטו, בניכוי הוצאות הפסדי אשראי, הסתכמו בכ-15.7 מיליון שקל - קיטון של כ-8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 
הרווח הנקי ברבעון קטן גם הוא והגיע ל-6.4 מיליון שקל - קיטון 16.3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. לפי החברה, הקיטון ברווח הנקי נובע בעיקר מעלייה של כ-75% בהוצאות המימון כתוצאה מעליית ריבית בנק ישראל, לצד ירידה בהיקף עסקאות הניכיון הנגזרת מהמשך הקשחת הליכי חיתום וטיוב תיק האשראי.
 
תיק הלקוחות של החברה הסתכם ב-399 מיליון שקל, קיטון של כ-21.8% לעומת שנה שעברה. ירידה זו נובעת בעיקרה מקיטון יזום בהיקפי העסקאות שמבצעת הקבוצה בתחום ניכיון ממ"ד, תוך כדי הקפדה על תהליכי חיתום קפדניים.
סך עסקאות הניכיון ברבעון הסתכם בכ-430 מיליון שקל, קיטון של כ-30% לעומת כ-613 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. למרות זאת, החברה הודיעה על חלוקה נוספת של דיבידנד, בפעם ה-25 ברציפות, בסכום של 3.2 מיליון שקל.
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות, מסר: "התקופה האחרונה המאופיינת באתגרים מאקרו כלכליים ובהם סביבת ריבית גבוהה ואי וודאות פיננסית נותנת משנה תוקף לחשיבות של ניהול תהליכי חיתום מקצועיים, שמרנות והון עצמי גבוה. אסטרטגיית החיתום הקפדנית שלנו מוכיחה את עצמה גם ברבעון השני, ומתבטאת בגידול בהכנסות ושיפור באחוז החזרות ביחס לרבעונים קודמים. אופל בלאנס פועלת כל העת לטיוב תיק הלקוחות והקטנת החשיפה לפלחי שוק המגלמים סיכון מוגבר בעת הזו, על ידי חיזוק הבקרות בהעמדת אשראי והקפדה על פיזורים רבים. גם הרבעון אנו חולקים ברווחים עם בעלי המניות שלנו ומחלקים דיבידנד בהיקף של 3.2 מיליון שקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה