השוק

ווישור מזנקת: ענקית הביטוח עוברת מהפסד לרווח של עשרות מיליונים

קבוצת WeSure מציגה רווח כולל של כ-36.8 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2023, לעומת הפסד של כ-10.1 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד
מערכת ice | 
אמיל וינשל (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
קבוצת הטכנולוגיה והביטוח WeSure Global Tech דיווחה היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיות של הקבוצה לסיכום הרבעון השני לשנת 2023 והמחצית הראשונה של השנה, ומציגה צמיחה עקבית ושיפור ניכר ברווחיות.
בשורת הרווח, ווישור גלובלטק מציגה במחצית הראשונה של שנת 2023 רווח כולל לאחר מס בסך של כ-36.8 מיליון שקל (מתוכו כ-25.3 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), לעומת הפסד של כ-10.1 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד (הפסד שיוחס במלואו לבעלי המניות).
 
המאזן המאוחד של החברה מסתכם בכ-17.5 מיליארד שקל. סך ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות, נכון לאותו מועד, גדל לכ-422.8 מיליון שקל, כאשר התשואה על ההון העצמי, במונחים שנתיים, הינו כ- 12.4%).
ווישור גלובלטק מחזיקה, בין היתר, ב-100% מהון מניות חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור ביטוח, ב-70% בחברה בת בארה"ב weSure Digital (המוחזקת במשותף עם קבוצת הביטוח האמריקאית AmTrust לצורך קידום פעילות הביטוח בארה"ב), וכן ב-100% מהון המניות של חברת weSure Insurtech India, המהווה את זרוע פיתוח הטכנולוגיות של הקבוצה בפועל בהודו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה