השוק

גאווה ישראלית: ביה"ח שיבא נכנס לדירוג עולמי יוקרתי

המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek דירג את בתי החולים הטובים בעולם לפי התמחות ודירג את שיבא כמצטיין בתחומי האונקולוגיה, קרדיולוגיה, נוירוכירורגיה וגסטרו אנטרולוגיה. מדובר בשנה הרביעית בה נבחר שיבא למצטיין לפי התמחות רפואית
מערכת ice | 
המרכז הרפואי שיבא (צילום נעמה עזריאל פרנק)

בית חולים שיבא-תל השומר מצטיין בתחומי האונקולוגיה, קרדיולוגיה, נוירוכירורגיה וגסטרו אנטרולוגיה. כך קבע המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek המדרג את בתי החולים בעולם לפי התמחות רפואית. מדובר בשנה הרביעית בה נבחר שיבא למצטיין לפי התמחות רפואית. 

תהליך ההערכה וקביעת הדירוג הנעשה על ידי Newsweek בשיתוף חברת הנתונים הבינלאומית סטטיסטה בשלושה שלבים: סקר עמיתים בין-לאומי בהשתתפות עשרות אלפי רופאים מומחים, אנשי מקצוע ומנהלי בתי חולים מעשרות מדינות ברחבי העולם, תהליך תיקוף המידע על ידי מומחים רפואיים בעלי שם עולמי, וכן ניתן משקל בדירוג למדדים המשקפים את תוצאות הטיפול הרפואי כפי שהם דווחו על ידי המטופל ולאחר שעברו תיקוף מדעי. כזכור בשבוע שעבר הגיע לסיומו המחזור הראשון בבית החולים של טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה.

מנהל המרכז הרפואי שיבא יצחק קרייס מסר: "נמשיך להוביל את כלל מערכת הבריאות הציבורית בישראל להישגים בין לאומיים חסרי תקדים. אני מברך את השותפים שלנו לעשייה למען רפואה ציבורית מצוינת התורמת לביסוסה של מערת הבריאות הציבורית בישראל כאחת הטובות ביותר בעולם"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה