השוק

יו"ר ההסתדרות הלאומית בדרישה לנתניהו: "הצל את שוק העבודה"

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, קרא מוקדם יותר היום לראש הממשלה להקים קבינט אזרחי לטיפול במשק הישראלי. במכתב כתב שמחי לנתניהו: "הצל את שוק העבודה"
מערכת ice | 
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, תומר נויברג)
בעקבות דיון חירום עם ראשי וועדי עובדים במשק הישראלי, יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית המאגדת למעלה מ-200 אלף עובדים במשק הישראלי, קורא מוקדם יותר היום לראש הממשלה להקים קבינט אזרחי לטיפול במשק הישראלי.
יואב שמחי מסר כי:  "אני פונה מכאן לראש הממשלה, כנס עוד היום קבינט אזרחי אשר יורכב מראשי ארגוני מעסיקים, ראשי ארגוני עובדים ומוסדות המדינה לרבות ביטוח לאומי שירות התעסוקה. בזבזנו יותר מדי זמן הימים חולפים והכאוס הכלכלי נמצא בפתחנו. העורף הישראלי חזק, אבל לא לעולם חוסן".
 
שמחי הוסיף ואמר: "גייס אותנו עוד היום, ראשי הארגונים, בצו 8 חברתי. מאות אלפי עובדים נמצאים בימים אלו ללא ודאות תעסוקתית. זה פוגע במורל, בביטחון וביכולת התמרון. חייבים להחזיר את המשק למעגל העבודה. זו העת של כולנו לדאוג לביטחון הכלכלי של כל עובדת ועובד בישראל".
במכתב, שמחי ציין מהם הבעיות העיקריות בשוק העבודה נכון לזמן זה ובין היתר הוא טוען כי קיים מחסור גדול בכול אדם בשל המלחמה. שמחי קורא לראש הממשלה להתעשת בשעה קשה זו ולנקוט בצעדים משמעותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה