השוק

ביידן בצעד חסר תקדים: יבקש להעביר 14 מיליארד דולר לישראל

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, יבקש מהקונגרס האמריקאי לאשר חבילת סיוע משלימה על סך 14 מיליארד דולר לישראל, ועוד 60 מיליארד דולר עבור אוקראינה
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נרתם למען ישראל ותומך במדינה ובצה"ל מקצה לקצה. בזמן שארה"ב שולחת סיוע חסר תקדים לישראל בדמות ציוד, נשק, ואפילו שתי משחתות של מטוסים מהמתקדמות ביותר בעולם, נראה שהנשיא ממשיך בסיוע המטורף שלו למען ישראל אחרי ביקורו ההיסטורי כאן במהלך ימי המלחמה.
על פי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, נטען כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, יבקש מהקונגרס האמריקאי לאשר חבילת סיוע משלימה על סך 14 מיליארד דולר לישראל, זאת לאחר שכבר הודיע כי יעביר מיליארד דולר לישראל, גם לפחות על פי גורמים המעורים בפרטים. בנוסף לכך, ביידן ביקש להעביר חבילת סיוע על סך של 60 מיליארד דולר לאוקראינה, לצדה הוא ומדינתו נעמדים גם כן בשנים האחרונות בעקבות מלחמת רוסיה-אוקראינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה